Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@23:50:23 GMT

رونمایی از سامانه نظارت عالیه بر ساخت و ساز

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۷۹۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن حامد مانی فر مدیر کل دفتر مقررات ملی ساختمان در حاشیه همایش نشان تعالی hse با اشاره به رونمایی سامانه نظارت عالیه بر ساخت و ساز با حضور وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس قانون­ ۳۵ نظام مهندسی وظیفه نظارت عالی ساختمان‌ها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است که ادارات راه و شهرسازی در استان‌ها این وظیفه را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان ساختمان‌ها را با فهرست های­ی که براساس مقررات ملی ساختمان تنظیم شده بررسی و اطلاعات را وارد سامانه می‌کنند و از این طریق اشکالات ساختمان‌های در حال ساخت را رصد می‌کند.

مانی فر گفت: عدم رعایت قانون مقررات ملی ساختمان با ورود اطلاعات به سامانه به خوبی مشخص می‌شود و بدین صورت ساخت و ساز‌ها هدایت می‌شود.

وی افزود: براساس قانون نظارت ها­ و بازدید‌ها به صورت تصادفی و موردی است و اشکالات تکراری ساخت و ساز در بخش عمده‌ای از ساختمان‌ها اصلاح می‌شود. ­

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رونمایی از سامانه ساربانیار (سامانه مدیریت پرورش شتر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه استان یزد برگزار شد.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تحسین اقدامات استان یزد در پروژه‌های یزدبهره‌ور و سند تحولی یزد نوین، به تشریح وضعیت پروژه‌های بخش کشاورزی استان پرداخت.   حاتمی زاده: ساربانیار را برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت پرورش شتر دانست و قابلیت‌هایی از قبیل رصد برخط گله شتر، پنل پیامکی و صدور هشدار، ثبت مشخصات و هویت شتر، شبیه‌سازی حرکت و مدل چرای شتر و صدور شناسنامه ژنتیکی را از ویژگی‌های ان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس