Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی با بیان اینکه امروز کمترین وظیفه ما این است که با همراهی طراحان و گفتگو با صنعتگران از ظرفیت های اقلیم ایران در زمینه پوشاک برند بسازیم، گفت: باید با اعتماد به نفس در عرصه جهانی رتبه برتر پوشاک جهان اسلام را به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  «سیدمجتبی حسینی»،  در اختتامیه هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با بیان اینکه جشنواره مد و لباس فجر از هفت خوان و هفت سال گذشت، گفت:  هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با دستمایه قرار دادن رویکرد جدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خاندان پویای مد و لباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور هنری وزیر ارشاد  با اشاره به اجرای آیین نامه های برگزاری چهار جشنواره هنری در ایت معاونت ، اظهار کرد:  هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با محوریت آیین نامه کار  خود را آغاز کرد و ترتیبات آن حول محور ائین نامه برگزار شدو تلاش کردیم در طراحی و تولید لباس رویکزد هنری اعتلا یابد در همین راستا کارگاه های آموزشی در کنار جشنواره برگزار شد .


وی با اشاره به پر رنگ بودن جشن چهل سالگی انقلاب در برگزاری جشنواره های هنری  تحت پوشش معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  امسال در برگزاری جشنواره های موسیقی، تجسمی، تئاتر و مد و لباس فجر توجه خاص و متمایزی به چهل سالگی انقلاب شد  و تم خاصی برای آن در نظر گرفته شد در موسیقی فجر تم جشنواره جوانان بود و در مد و لباس فجر تقش مکران به عنوان تم انتخاب شد ،  انتخاب تم به این دلیل بود که توجهی به داشته های حغرافیای  ایران "مکران" بود که فرصتی را برای شتاختن خویشتن برای الهام و دریافت فراهم می کند و دیگری اینکه تمرکز طراحان را به یک موضوع  که انسجام دید مخاطبان را در بردارد جلب کند .


وی خاطر نشان کرد: در طول برگزاری  هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در تهران و چابهار این رویکرد را پیگیری می کردم و  تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران بر رشد جشنواره تاکید می کردند ،  میزبانی چابهار از جشنواره فجر بر اساس تفاهم نامه ای با منطقه آزاد چابهار بود .

‌حسینی با تقدیر از دبیر کارگروه ساماندهی ند و لباس و دست اندرکاران برگزاری جشنواره مد و لباس فجر اظهار کرد:  امروز کمترین وظیفه ما این است با همراهی طراحان و گفتگو با صنعتگران از ظرفیت  های اقلیم ایران  آثار ممتاز بیافرینیم  و برند بسازیم و با اعتماد به نفس در عرصه جهانی رتبه برتر را در جهان اسلام بدست بیاوریم .

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل کرمان حضرت زهرا س دولت مجلس آموزش و پرورش سیدمجتبی حسینی جشنواره مد و لباس فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد