Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيمه آسيا سومين جشنواره فروش بيمه هاي جامع عمر و پس انداز و مهر آسيا را برگزار مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، احمد سربخشيان، مدير بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز بيمه آسيا با تاکيد بر اهداي جوايز ارزنده و طلايي به خريداران بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز در طول برگزاري جشنواره (12 بهمن 1397 الي 12 فروردين 1398) به تنوع جوايز ويژه از جمله اعطاي بيمه‌نامه درمان انفرادي خانواده، پرداخت حق بيمه عمر و پس‌انداز سال آتي برگزيدگان از طرف بيمه‌آسيا اشاره کرد و از افزايش متناسب در اندوخته بيمه‌نامه جامع عمر و پس‌انداز و جامع مهر آسيا، انجام آزمايش رايگان و معاينه رايگان متقاضيان خريد بيمه‌نامه عمر و پس‌انداز و نيز بهره‌مندي از تخفيفات ساير رشته‌ها به خريداران در مدت جشنواره شامل بيمه‌نامه اتومبيل (بيمه ثالث و حوادث راننده و بدنه)، آتش‌سوزي (منازل مسکوني و فروشگاه‌هاي سطح شهر)، عمر و حوادث (حوادث انفرادي و عمر و حوادث زماني گروهي)، مسئوليت (جامع هيأت‌مديره، مدير و مالکين در قبال ساکنين و اشخاص ثالث)‌‌ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير بيمه‌هاي عمر و پس‌اندازبيمه آسيا ، برگزاري جشنواره فروش بيمه‌هاي جامع عمر و پس‌انداز را در راستاي ايفاي مسئوليت اجتماعي اين شرکت و توسعه فرهنگ بيمه‌هاي زندگي در کشور دانسته و علاوه بر ارائه تسهيلات ويژه، بر دسترسي آسان هموطنان به خدمات بيمه‌اي با کيفيت تأکيد کرد و اظهار داشت: سومين جشنواره فروش بيمه‌هاي جامع عمر و پس‌انداز و جامع مهر آسيا از 12 بهمن ماه سال 1397 تا 12 فروردين ماه سال 1398 در سراسر کشور برگزار مي‌شود.
گفتني است بيمه‌آسيا به عنوان بزرگ‌ترين بيمه خصوصي کشور و حائز رتبه اول در گروه موسسات بيمه‌اي شرکت‌هاي برتر ايران براي پنجمين سال متوالي با دارا بودن بيش از يکصد شعبه و سه هزار نمايندگي در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات بيمه‌اي به ويژه بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز به هموطنان گرامي است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی