Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه انجام بازی دفاعی توسط تیم شهرداری ماهشهر باعث سخت شدن گل زدن به این تیم شد گفت: شرایط زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی بر‌روی بازی تیم ملوان تاثیرگذار بود. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، مازیار زارع عصر امروز  در کنفرانس خبری پس از بازی شهرداری ماهشهر در برابر ملوان بندرانزلی اظهار داشت: بازی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و تماشاگران از دیدن این بازی لذت نبردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیم شهرداری ماهشهر بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود تصریح کرد: با گل دقایق پایانی توانستیم به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

زارع با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی تمام تلاششان را برای پیروزی  در این بازی انجام دادند بیان داشت: تیم شهرداری ماهشهر با 11 بازیکن بازی دفاعی انجام می‌داد.

گیلان| "ملوان بندرانزلی" در مقابل "شهرداری ماهشهر" به برتری دست یافتگیلان| مربی ملوان: داوری در‌ دقایق پایانی بازی مناسب نبودگیلان | برتری «ملوان بندرانزلی» در برابر «سرخپوشان پاکدشت»

وی با اعلام اینکه انجام بازی دفاعی توسط تیم شهرداری ماهشهر باعث سخت شدن گل زدن به این تیم شد عنوان کرد: شرایط زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی بر‌روی بازی تیم ملوان تاثیرگذار بود.

مربی تیم ملوان بندرانزلی با تاکید براینکه تیم شهرداری ماهشهر به‌خوبی کارهای دفاعی را انجام داد ابراز داشت:  تیم شهرداری ماهشهر با بازی دفاعی اجازه نزدیک شدن بازیکنان ملوان بندرانزلی به دروازه این تیم را ندادند.

زارع با بیان اینکه وقتی تیم حریف در مقابل شما دفاعی بازی می‌کند باید به کسب 3 امتیاز فکر کرد گفت: در برابر تیم‌هایی که بازی دفاعی می‌کنند با هر ترفندی باید 3 امتیاز را کسب کرد.

مربی تیم ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه تعویض عباس عامری برای استفاده از توانایی زدن ضربات سر بود عنوان داشت: پژمان نوری همانند بازیکنان جوان در خدمت تیم ملوان بندرانزلی است.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!