Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرناپلاس- يک نماينده مجلس از دولت و وزير ارتباطات مي‌خواهد در برابر شکايت دادستان، به خواست ملت توجه داشته باشند نه انديشه‌اي که باور دارد با محدودسازي مي‌تواند جامعه را اداره کند.

سهيلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ايرناپلاس در واکنش به شکايت دادستان از محمدجواد آذري‌جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات مي‌گويد: خواست مردم دقيقا همان کاري است که آقاي جهرمي تاکنون انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ايشان تا به امروز به خواست مردم عمل کرده‌اند و از اين به بعد هم بايد در اين جهت حرکت کنند.
جلودارزاده مي‌افزايد: دليل شکايت از وزير ارتباطات عدم درک صحيح از خواست مردم است. براي آنان آقاي وزير زياد اهميت ندارد. آنها فکر مي‌کنند با اين روش مي‌‌توان مملکت را اداره و کنترل کرد. در حالي که کاملا برعکس است.
او معتقد است: شکايت دادستاني از وزير ارتباطات دعواي دادستان و وزير نيست، بلکه دعوا و تلاقي دو نوع انديشه براي اداره کشور است. در اين ميان دولت بايد به خواست ملت عمل کند. آقاي وزير و رئيس‌جمهوري هم تاکنون اينگونه عمل کرده‌‌اند.
اين نماينده مجلس تأکيد دارد:‌ امروز نمي‌توان با بستن و محدود کردن، فضايي را کنترل کرد. شايد امروز فقط حقيقت است که مي‌تواند جامعه را مديريت و مجاب کند. مخصوصا جامعه ايراني که همه معيارها و اصول را براي تشخيص حقيقت دارد. جامعه ايراني علي‌رغم همه تلاش‌هايي که مي‌شود بسيار عاقلانه هم ارزش‌ها را حفظ مي‌کند و هم به حقوق خودش مي‌رسد. يعني در حالي که در مقابل دشمنان مي‌ايستد، براي احقاق حقوق فردي و اجتماعي خود هم تلاش مي‌کند.
جلودارزاده توصيه مي‌کند: دوستان، عزيزان و اساتيد ما در قوه قضاييه و جاهاي ديگر بايد از اين دريچه به مردم نگاه کنند. اين مردم همان مردمي هستند که شهيد دادند. روز 22 بهمن بيرون مي‌آيند و همان‌هايي هستند که با تحريم‌ها و فقر و نداري مي‌سازند ولي دانستن، حق آنان است.
اين عضو فراکسيون اميد تأکيد مي‌کند: مردم ما بسيار خوب حرکت اجتماعي خود را به سمت توسعه و آزادي پيش مي‌برند. آنان به‌موقع مثل يک اقتصاددان عمل مي‌کنند، به‌موقع مثل يک سياستمدار حرکت مي‌‌کنند. بنابراين اينکه مي‌خواهند بدانند، حقشان است و آقاي جهرمي هم اين حق مردم را درک کرده است.
ديشب جواد جاويدنيا معاون امور فضاي مجازي دادستان کشور از شکايت دادستاني و «دو هزار نفر از مردم اهواز» از محمد جواد آذري‌جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، خبر داد و احتمال داد که اين شکايت منجر به حکم انفصال از خدمات دولتي شود. عدم اجراي قوانين و مقررات دولتي و عدم اجراي دستورات قضايي دليل شکايت از آذري‌جهرمي اعلام شده است.
**اداره کل اخبار چندرسانه‌اي**ايرناپلاس**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟