Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم بین ۴۴ تا ۵۵ درصد مبلغ قرارداد خود دریافت کرده‌اند گفت: میزان پرداختی به بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر بسیار منصفانه است. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  عبدالله ویسی عصر امروز پس از تساوی شاهین شهرداری بوشهر برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم‌های شاهین و آلومینیوم بازی فوتبال غیر تاکتیکی و بسیار زشتی ارائه کردنداظهار داشت: در این دیدار آنها بیشتر به دنبال این بودند تا از طریق ضربه‌های ایستگاهی و ارسالی به گل دست پیدا کنند که این رویکرد برای هیچکدام از تیم‌ها جواب نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت تیم شاهین بوشهر را در جدول لیگ دسته اول مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به شکست رقیبان چنانچه امروز پیروز می‌شدیم شرایط بسیار مطلوبی در جدول پیدا می کردیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر نقش بازی‌های خانگی در پیروزی افزود: شاید بازیکنان شاهین از این جهت که در بازی‌های خانگی محکوم به برد هستند زیر فشار قرار می‌گیرند.

وی افزود: همان طور که تیم شاهین نتیجه مساوی بازی خانگی برابر تیم شهرداری ماهشهر را در بازی تیم ریحان البرز جبران کرد باید تساوی مقابل تیم آلومینیوم اراک را در بازی تیم خونه به خونه جبران کند.

ویسی ،زمین بد مسابقه و وزش باد را عامل پیروز نشدن شاهین دانست و خاطر نشان کرد: وزش باد و آگاهی یافتن بازیکنان از نتیجه سایر تیم‌ها از جمله  دلایلی بود که سبب شد بازیکنان تیم شاهین امروز در مقابل آلومینیوم اراک بازی خوبی ارائه نکنند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: امروز حتی یک ضربه در چارچوب نیز نداشتیم که این نشان از روز ضعیف این تیم در بازی خانگی بود.

وی با بیان اینکه بازیکنان شاهین بوشهر به‌طور میانگین بین 44 تا 55 درصد قرارداد خود را دریافت کردند تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور این میزان پرداختی به بازیکنان بسیار منصفانه است و بی عدالتی است که نسبت به این میزان پرداختی معترض باشیم.

کمالوند: 50 درصد قرارداد بازیکنان الومینیم اراک پرداخت شدشاهین شهرداری بوشهر برابر آلومینیوم اراک متوقف شد لیگ دسته اول فوتبال|شاهین فرصت نزدیک شدن به صدرنشین را از دست داد/ توقف فجرسپاسی مقابل نود ارومیه

تیم شاهین بوشهر با این تساوی با 39 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و تیم آلومنیوم اراک نیز با 37 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

تیم شاهین بوشهر در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته اول به مصاف خونه به خونه می‌رود و تیم آلومینیوم اراک نیز در این هفته به استراحت می‌پردازد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی