Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:25:46 GMT

هفت هزار مربی پیش دبستانی در خوزستان جذب شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۹۶۹۷

هفت هزار مربی پیش دبستانی در خوزستان جذب شدند

به گزارش ایرنا محمد تقی زاده دوشنبه در همایش ملی یافته های پژوهشی پیش دبستانی در محل تالار امام خامنه ای اهواز بیان کرد: با جذب این تعداد مربی پیش دبستانی هزینه های فرهنگی و اجتماعی در استان نیز کاهش یافته است و برای تعداد زیادی از جوانان جویای کار در استان فرصت اشتغال فراهم شد.
وی گفت: پارسال در کل کشور سه هزار نیروی حق التدریس جذب شد در حالی که در استان این رقم چهار هزار و 600 نفر بود ، اکنون این نوید را به مربیان پیش دبستانی می دهم که به هیچ عنوان از سیستم آموزش و پرورش خارج نمی شوند و به تدریج جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: با وجود تمام مشکلات و مخالفت هایی که وجود داشت مجوز جذب پنج هزار نیروی دیگر در اموزش و پرورش استان را امسال دریافت کردیم.
تقی زاده با اشاره به اینکه برنامه توسعه آموزش و پرورش استان در 20 اولویت تدوین شده است ادامه داد: اولویت اول این برنامه دوره پیش دبستانی و اولویت آخر آن کنکور است.
وی درادامه با اشاره به بحث بازماندگی از تحصیل دانش آموزان بیان کرد: بیشترین آمار دانش اموزان بازمانده از تحصیل از میان دختران هستند و می توان با توسعه دوره پیش دبستانی این آمار را کاهش داد.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر لزوم کیفیت بخشی به آموزش در دوره پیش دبستانی افزود: مربیان باید به نوآموزان ارزش های اخلاقی و اجتماعی را به خوبی آموزش دهند تا در آینده شهروندانی مفید در جامعه داشته باشیم.

** 90 مقاله در همایش ملی یافته های پژوهشی پیش دبستانی برتر شدند
رییس هیات داوران همایش ملی یافته های پژوهشی پیش دبستانی خوزستان و رییس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز در این مراسم گفت: 265 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که 105 مقاله برای داوری انتخاب شد .
منصور مرعشی اظهار داشت: از این تعداد اثر 10 مقاله برای سخنرانی و 80 چکیده مقاله برای پوستر در این همایش انتخاب شدند.
/6002/7158
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان اشتغال جامعه فرهنگی و اجتماعی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم با حضور خانم دکتر مهریزی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران، امامیان معاون آموزش و برنامه ریزی سازمان امداد و نجات، بهرامی مدیر عامل، حجت الاسلام و المسلمین فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از مسئولین کشوری و استانی هلال احمر در سالن همایش خانه معلم برگزار شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این همایش، گزارش مختصری از عملکرد این جمعیت ارائه کرد و گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر از جوانان استان قم، آموزش‌های امدادی، فرهنگی، هنری، رایانه، اجتماعی و دیگر رشته‌های آموزشی را به همت معاونت امور جوانان فرا گرفتند.

بهرامی افزود: در ۳۲ رشته فنی و حرفه‌ای که در کلاس‌های آموزشی این معاونت در طرح اوقات فراغت آموزش داده می‌شود، در سطح کشور جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.

او  تصریح کرد: یکی از افتخارات ما این است که طی چهار سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت بودیم که حاصل زحمات و تلاش‌های همه همکاران این جمعیت است.

مدیر عامل هلال‌احمر قم افزود: برگ زرین دیگر این جمعیت، کسب عنوان برتر در حوزه آموزش و پژوهش در سال گذشته رقم خورد و به آمار بسیار ایده آلی در تقویت امدادگر در سطوح مختلف امدادی و برگزاری دوره‌های عمومی، ایستگاهی، مخاطرات، تخصصی و ضمن خدمت ویژه کارکنان که به بیش از ۳ هزار نفر آموزش داده شد، دست یابیم.

مدیر عامل هلال‌احمر قم عنوان کرد: در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم از سال ۱۳۹۰ تاکنون بالغ بر یک هزار و ۷۱۷ دانشجو به همت مدرسان پرتلاش و خستگی ناپذیر این مرکز در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شدند و بهترین نجاتگران را در مجموعه کشور در حوادث و سوانح تربیت کرده است.

در ادامه سه نفر از مربیان و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم در این همایش به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در این حوزه پرداختند.

رونمایی از دو بروشور آموزش‌های امدادی در زمینه‌های مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و هاری، ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث رانندگی به همت معاونت آموزش و پژوهش و مربیان این معاونت و همچنین دو فصلنامه تخصصی کمک‌های اولیه و امداد و نجات توسط مسئولین کشوری و استانی، پخش کلیپی کوتاه از فعالیت‌های معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان و اجرای گروه سرود ساقی کوثر از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان