Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:49:00 GMT

حمایت مشروط مالیاتی از موجران در طرح «مسکن اجاره‌ای»

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۹۷۱۸

حمایت مشروط مالیاتی از موجران در طرح «مسکن اجاره‌ای»

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی عصر امروز در مراسم «بهره‌برداری و نصب تجهیزات مدرن بندری» در بندر شهید بهشتی چابهار، در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح «مسکن اجاره‌ای» در هیئت دولت در روز گذشته اظهار داشت: بر اساس این طرح، مشوق‌هایی برای مالکانی که بیش از یک سال اقدام به تمدید قرارداد اجاره می‌کنند، در نظر خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مشوق‌ها شامل معافیت مالیاتی برای مالکان خواهد بود تا از این مسیر، خانه‌های خالی وارد بازار اجاره شوند.

به گزارش مهر، روز گذشته در هیئت دولت لایحه الحاق یک ماده به قانون موجر و مستأجر تصویب شد که بر اساس این ماده واحده، موجرانی که در پایانی دوره اجاره در صورت درخواست مستأجر، اقدام به تمدید قرارداد اجاره کنند، از معافیت‌های مالیاتی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 4552502 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر چابهار محمد اسلامی هیئت دولت وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

محمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حساب ایکس خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت؛ بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارایه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلالان نقره داغ شدند؛ تعیین قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی