Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برند ايراني پنو (PENO)، براي رقابت با رقباي خارجي موجود در بازار پوشاک ايران، وارد بازار شده و اميد است نويد آغاز موفقيت براي ديگر برندهاي داخلي در مواجهه با دنياي خرده‌فروشي مدرن باشد.

شايد تا چند سال پيش با هجوم سرسختانه برندهاي ترک به ايران و ديگر برندهاي عمومي اروپايي، کمتر کسي فکر مي‌کرد که ديگر توليد ايراني توان ايستادگي در برابر تنوع و پيچيدگي قيمت‌گذاري‌هاي آنها را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين حضور فراگير آنها در کنار اتفاق‌هاي خوب، موجب سرخوردگي برندهاي داخلي که خود را آماده اين تقابل نمي‌ديدند شده بود، اما اکنون شايد حضور يک بازيگر جديد در اين بازار پر زرق و برق، اميدي بزرگ را براي تمامي فعالان اين صنعت و مشتري ايراني ايجاد کند.

هشت ماه پيش (تيرماه 1397)، جرقه‌هاي خلق اين برند جديد که ابعادي بسيار بزرگ‌تر از آنچه در ايران تاکنون به عنوان فروشگاه يک برند در نظر گرفته شده بود ايجاد شد. نام اين برند براساس مشاهده‌اي از يک روستاي کوچک به نام پنو انتخابشد، روستايي دراستان گلستان،منطقه گالي کش، درگذشته استان گلستان منطقه‌اي بسيار ناب جهت کاشت پنبه به شمارمي‌رفت، تا آنجا که به پنبه نام طلاي سپيد را اطلاق مي‌کردند.

صدرا شريعتمداري، طراح و ايده‌پرداز برند پوشاک پنو در خصوص ضرورت‌هاي حضور برندهاي بازار انبوه در بازار ايران گفت: «حضور برندهاي به اصطلاح Mass Market در بازارهاي اشباع نشده‌اي همچون بازار مصرفي ايران مي‌تواند براي صنعت توليد پوشاک همچون تيغي دو لبه عمل کند، از سمتي برنده و از بين‌برنده همانند زماني که برندهاي خارجي دست چندم ترک و اروپا بدون رعايت قوانين وارد ايران شدند و کسب‌وکار ايراني کارخانه‌هاي توليدي را به مخاطره انداختند و نهايت مواجهه‌ي ايران با خروج هنگفت ارز از ايران آن هم براي چيزي که ايران خود در اعصار مختلف سردمدار آن بوده است، از جهتي ديگر نيز ورود برندهاي Mass Market موجب تغييري هويت مدار در نوع کسب‌وکار ايراني شد و شايد احساس اين خطر مورد نياز براي توليد کننده ايراني بود که بدون دانش مي‌توان به راحتي حتي در ايران موقعيت‌هاي بزرگ را از دست داد.»

برند پنو اکنون در مواجهه با رقباي خارجي خود مسيري سخت را پيش روي دارد، مسيري که خود را براي آن ماه‌ها است که آماده ساخته است. فضاي خرده فروشي بالاي 1500 متر مربع با بيش از 40 هزار کالاي تماما ساخت ايران و مطابق مد روز جامعه و جهان با تمرکز 70 درصدي بر محصولات بانوان.

اين نخستين حضور پنو در بازار ايران است که شايد در آينده نويد تحولي بزرگ را در اين صنعت در پي داشته باشد و پنو همراه با ديگر برندهاي ايراني، افتخاري براي اين سرزمين شود آن هم با استانداردي بسيار بالا.

سرمايه‌گذاري اين بخش توسط بخش خصوصي وتوسط مجيد بيگلري ايده پرداز اين برند وراه اندازي آن توسط صدرالدين (صدرا) شريعتمداري صورت گرفت، جلال بيگلري نيز مديرعامل اين مجموعه است؛  تيمي چالاک وخلاق که درآينده پنو رابه تفکر وپلت‌فرمي کارآمدمبدل خواهند کرد.

نخستين حضور اين برند در هشتمين جشنواره ملي مد و لباس در تهران در جايگاه، در ويترين ملي بود که نمايشي قدرتمند از توليدات ايراني را به تماشاي مراجعان گذاشت. حضوربرندايراني دراين حدو اندازه نويدي خوش آهنگ براي توليدملي خواهددادکه مي‌توان از ايرانيان توقعي فراتر از مرزها داشت و جايگزين برندهاي خارجي در ايران ميسر است.

از نکات برجسته ديگر اين برند تلفيق معماري و صنعت و ديگر رشته‌هاي مرتبط هنري از قبيل موسيقي، هنرهاي تجسمي با آن است، در پنو مي‌توان با هنر مواجه شد نه صنعت. دکوراسيون داخلي اين برند توسط علي ماهي‌صفت با الهام از دوچرخه براي فصل اول آن خلق شده است.

اکنون روز شمار افتتاح نخستين شعبه اين برند در روزهاي واپسين سال در فروشگاه آن است. پنو، عيد امسال ميزبان علاقه‌مندان خود در منطقه سرسبز مازندران، بعد از شهر چالوس، شهر هچيرود خواهد بود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت اين شرکت به آدرس penoland.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!

به گزارش همشهری آنلاین وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که اکنون هدایت تیم ملی این رشته را برعهده دارد، در سالیان گذشته یک مساله جالب را تجربه کرده است. او در چند مصاحبه به ماجرای برنج نخوردن خودش از سال‌ها قبل اشاره کرد و مدتی است این مساله به یک سوژه جالب تبدیل شده است.

شمسایی در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر اتفاقی جالب را درباره برنج نخوردن خود تعریف کرد. او گفت: «چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود.»

او ادامه داد:«این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است؛ در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم"! اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید؟!»
شمسایی با اشاره به پیشنهاد تبلیغاتی که برای یک برند برنج داشت، افزود: «خدا شاهد است که پیشنهاد تبلیغات خوبی داشتم. بعضی دوستان برایم تبریک تولدم را نمی‌فرستند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! با همه این ها من برنج را تعطیل کرده‌ام و دیگر نمی‌خورم.»

کد خبر 848218 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی