Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی پاشازاده عصر دوشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر ملوان بندرانزلی اظهار کرد:بازی دو تیم از کیفیت خوبی برخوردار نبود اما با وجود اینکه قصد داشتیم از ضدحملات استفاده کنیم در دقایق پایانی بازی گلی دریافت کردیم که جبرانش غیرممکن بود.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم نتوانستند در حملات به خوبی عمل کنند افزود: بازیکنان شهرداری ماهشهر علاوه بر اینکه از لحاظ بدنسازی وضعیت مناسبی ندارند به لحاظ روحی و روانی هم وضعیت مناسبی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاشازاده با اشاره به مدت کوتاه حضورش به عنوان سرمربی شهرداری ماهشهر گفت: تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرده ام و در آینده بازیکنان تیمم بازی‌های بهتری ارائه می‌دهند.
سرمربی تیم شهرداری ماهشهر خاطر نشان کرد: این تیم از پتانسیل خوبی برخوردار است .
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته بیست و پنجم این رقابت ها ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی میزبان شهرداری ماهشهر بود که در نهایت با گل دقیقه 88 بازیکن ملوان سه امتیاز بازی به تیم میهمان رسید.
7471/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بازی روحی و روانی شهرداری فوتبال ماهشهر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود