Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسیاویژن، شرکت ملی نفت ساحلی چین کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد متر مکعب ذخائر گاز طبیعی در میدان گازی خلیج بو‌های در شمال چین را تایید کرد.

شرکت سی ان او او سی همچنین اعلام کرد در این میدان گازی بیش از ۱۰۰ میلیون متر مکعب میعانات نفتی وجود دارد. این میدان بزرگترین میدان نفتی و گازی کشف شده در خلیج بو‌های به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ملی نفت ساحلی چین تاکنون آزمایش‌های اکتشافی و حفاری را در ۱۱ چاه انجام داده و در هر چاه لایه‌هایی با حجم بیش از ۱۰۰ متر گاز کشف کرده است. در دوازدهمین چاه در حال اکتشاف در عمق ۴ هزار و ۷۰۰ متری نفت کشف شده است.

میدان‌های گازی و نفتی در غرب چین ۸۰ درصد ذخائر گاز طبیعی این کشور را در خود جای داده اند. این در حالیست که مصرف‌کنندگان عمده انرژی در مناطق مرکزی و شرقی چین قرار دارند. کشف جدید ذخائر گازی میزان ذخیره انرژی در شمال چین را به طور چشمگیری افزایش می‌بخشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه