Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه افتتاح نمایشگاه جابربن حیان که در دبستان غیردولتی ذهن نخست برپا شده است، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم توجه به کار پژوهشی در مقطع ابتدایی گفت: تقویت مهارت های زندگی در بین دانش آموزان نظیر حل مسئله، برقراری ارتباط، کمک به تحقق اهداف مهارتی درس علوم تجربی و تقویت روحیه پرسشگری و کنجکاوی از اهداف برگزاری نمایشگاه جابربن حیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رویکرد جدید آموزش و پروزش تمرکز بر پژوهش محوری است، اظهار کرد: جشنواره جابر بن حیان با ایجاد رقابت سالم و هیجان، انگیزه و میل به یادگیری را در دانش آموزان افزایش می‌دهد.

موسوی اصل بیان داشت: جشنواره‌های علمی جابربن‌حیان سبب می‌شود دانش‌آموزان مهارت فکری و علمی دانشمندان را تجربه و با استفاده از روش‌های علمی جواب سؤالات خود را پیداکنند که این امر سبب می‌شود تفکر خلاقانه، مهارت حل مساله، مهارت‌های نوشتاری و گفتاری تقویت یابد.

انتهای پیام/گ

پژوهش محوری راهکار مناسب پیشرفت تحصیلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر