Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:09:19 GMT

روایتی از حمله اعراب به ایران روی صحنه تئاتر/ سکوتی که شنیده نشد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۲۲۳۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تیزر نمایش «از آن همه سکوت که کسی فریادش را نشنید» به نویسندگی علی قادری و کارگردانی سید وحید میریونسی‌ که در سبک آئینی- تاریخی از روز جمعه سوم اسفند ماه در سالن سوره حوزه هنری تهران روی صحنه رفته است، منتشر شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خیلی سخت است مطمئن باشید کار درست را انجام می‌دهید وقتی متوجه بشوید از شما سوء استفاده شده و همه به چشم یک خائن وطن‌فروش نگاهتان می‌کنند که دروازه‌های کشور را برای فتح اعراب باز کرده‌اید، چگونه باید ثابت کنیم وطن فروش نیستیم؟»

در  این نمایش امیر لطفعلی، مهران وزیری، امیرحسین حسینیان، مرتضی اسلامی، علی اکبر آخوندی، محمد اقدم‌نژاد، محمدرضا جمال، مسعود بهارلو، محمدحسین کاشانی، امیرعلی یوسفی‌پور، محمدجواد عطاران، محمدحسین حاجی‌محمدعلی، حسن کنی ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه نمایشی در سال‌های اخیر نمایش‌های «افراد از آنچه می‌بینید به شما نزدیکترند»، «من بازی نمی‌کنم»، «ساعت‌های خواب»، «دل آخته»، «برهوت»، «میراث» و «آخرین معرکه» را روی صحنه برده است.

«از آن همه سکوت که کسی فریادش را نشنید» تا ۱۲ اسفند ماه روی صحنه خواهد بود.

کد خبر 4552324 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران تیزر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره‌کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و اررشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 6092007 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد