Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون رئیس جمهوری روز سه شنبه با حضور در شهرک صنعتی کاسپین از نمایشگاه آثار صنعتی استان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، سورنا ستاری در بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندی های صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین، با تولیدات واحدهای تولیدی استان آشنا شد.
در این نمایشگاه محصولات و تولیدات صنایع مختلف قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه معاون رییس جمهوری از 2 شرکت دانش بنیان در زمینه تولید فیلترهای صنعتی و مواد شیمایی در این شهرک بازدید کرد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاونان هماهنگی امور اقتصادی و روسای دانشگاه های بین الملل امام خمینی (ره) و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این بازدیدها حضور داشتند.
بازدید از واحدهای فناوری در پارک علم و فناوری استان قزوین، مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرکز نوآوری و رشد دانشگاه بین المللی امام و مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان از جمله برنامه های معاون رییس جمهوری در قزوین است.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنايع شركت شهرك ها معاون رييس جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت