Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام تبریک فرانک والتر اشتاینمایر رئیس جمهور آلمان به ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باعث عصبانیت تندروها و چند گروه یهودی آلمانی شده است.به گزارش بلاغ،جوزف شوستر رئیس شورای مرکزی یهودیان آلمان با انتقاد شدید از رئیس جمهور این کشور به خاطر ارسال پیام تبریک تلگرامی به ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت به نظر می رسد که دیپلماسی متداول بر تفکر انتقادی غلبه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوستر به روزنامه بیلد آلمان گفت اصلاً درک نمی کند که در پیام تبریک اشتاینمایر به ایران هیچ حساسیتی در مورد جمهوری اسلامی نشان داده نشده باشد.

وی افزود اگر ارسال پیام تبریک به ایران ضروری بود، رئیس جمهور آلمان باید لااقل چند کلمه نیز در انتقاد از حکومت جمهوری اسلامی ذکر می کرد.

در اظهاراتی جداگانه، ونتزل میکالسکی مدیر دیده بان حقوق بشر در آلمان نیز این اقدام رئیس جمهور آلمان را "تکان دهنده" توصیف کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رئیس جمهور گفت: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آقریقا اظهار داشت: این نشست نماد و نمودی است از اراده کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط اقتصادی. اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است.

رئیسی تصریح کرد: ما برخی از فعالان را می بینیم آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا ندارند و یا آشنایی کامل با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند که اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام خوبی است در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است