Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، دکتر حسین محسنی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان اردبیل، روز گذشته، ۶ اسفند ماه، در جمع خبرنگاران از ارسال ۴۵۰ اثر فارسی به این جشنواره که حدود ۷۰ درصد آثار را شامل می‌شود خبر داد و افزود: حدود ۲۰درصد آثار ترکی و۱۰ درصد آثار عربی و کردی است.
محسنی با بیان اینکه هنرمندان و شاعران از ۲۶ استان کشور آثار و اشعار خود را در قالب شعر سنتی و نو یا سپید به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند افزود: فضایل و سیره امام عصر (عج)، مودت و ولایت به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مدافعان حرم و محور مقاومت، زمینه سازان فرج و ظهور منجی، محور وحدت مذاهب و ادیان از محور‌های این جشنوار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی با اشاره به فلسفه ایجاد بنیاد از اغاز به کار این بنیاد افزود: این بنیاد دو سال قبل طی حکم رسمی کار خود را اغاز کرد.
وی با اشاره به عملکرد این بنیاد افزود: سال گذشته توانستیم برای ۳۱۷ نفر دوره تربیت مربی مهدویت کودک و نوجوان برگزار کنیم.
وی برگزاری دوره‌های تربیت مربی مهدویت در سطح کودک و نوجوان، برگزاری دوره آموزشی با نام یاوران مهدی، تربیت کودکان با معارف مهدوی، برگزاری برنامه‌های مرتبط با حضرت مهدی در استان، برگزاری برنامه‌های مهدوی در مدارس با نام طرح ۲۰ در ۲۰ را از برنامه‌های این بنیاد عنوان کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل امام مهدی فانوس انتظار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی فرخنده با بیان اینکه در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند ، گفت:  پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید شده و  در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، افزود: مابقی آثار هم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات خبرداد و گفت:  پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
فرخنده با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده، ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد