Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی جان صادق پور در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای قم، پاسخگویی به مردم و مشتری مداری را در دستگاه‌های خدماتی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مرکز 122 به عنوان پیشانی و دکور شرکت آب و فاضلاب در این زمینه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی رضایتمندی مردم از خدمات را سرمایه اجتماعی و پشتوانه اصلی دستگاه‌های دولتی دانست و یادآور شد: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم منجر به افزایش رضایتمندی مردم نشود تمام تلاش‌ها را هدر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه باید با رفع نواقص، تمام ارتباطات شرکت آب و فاضلاب با مردم از طریق مرکز 122 باشد، اظهار داشت: این مرکز تنها راه ارتباطی با مردم است که می‌توانیم به وسیله آن ضمن ایجاد رضایتمندی در جامعه، فعالیت‌های انجام شده را ارزیابی کنیم.

وی از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی 122 خواست در ارتباطات خود به نحو شایسته‌ای با مردم برخورد کنند تا احساس رضایت از خدمات در شهروندان به وجود آید.

دکتر صادق پور خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم با شروع پروژه‌ها و تا پایان و ارائه خدمت، مردم را همراه خود کنیم، خدمات ما تأثیرات دوچندانی برجای خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: اگر تلاش برای خدمت‌رسانی با نیازسنجی، اطلاع‌رسانی و در نهایت مشارکت مردم همراه باشد، نتایج آن بسیار چشمگیر خواهد بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 قم نیز در این مراسم گفت: در تلاش هستیم با تغییرات جدید و راه‌اندازی کامل نرم‌افزارها شاهد تحول اساسی در خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

علی‌اصغر جعفری همچنین خواستار جمع‌آوری شماره تماس‌های مشترکین شد و اظهار داشت: این امر می‌تواند در ارائه خدمات، روند و رویکرد متفاوت‌تری از  گذشته فراهم کند و اثرات آن بسیار گسترده خواهد بود.

در پایان این مراسم مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب با اهدا لوح و هدیه از تلاش‌های کارکنان مرکز 122 در پاسخگویی به مردم قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم دستگاه های اجرایی دستگاه های دولتی شرکت آب و فاضلاب قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع  ریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور