Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آنکه در هفته گذشته سامسونگ در رویدادی اختصاصی از سری پرچمدار خود یعنی گلکسی S10، S10 پلاس و S10e به همراه گلکسی فولد و محصولات متنوعی از گجت‌های پوشیدنی سامسونگ رونمایی کرد، اما این دلیلی نمی‌شد که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای کنفرانس جهانی موبایل نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازه محصولات این شرکت آنقدر زیاد است که می‌تواند چندین مراسم متفاوت را به خود اختصاص دهد.

اما سامسونگ تمام مدل‌های برتر تولیدی خود را در رویداد اختصاصی‌اش معرفی کرد و معرفی نسخه‌های جدیدی از مدل‌های میان‌رده خود را برای کنفرانس موبایل در بارسلونا آماده کرده است. سامسونگ امروز به صورت رسمی از دو مدل گلکسی A30 و A50 رونمایی کرد. این دو مدل باتری با ظرفیت بالای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر دارند که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، این در حالی است که به صورت معمول در مدل‌های پرچمدار از باتری با این ظرفیت استفاده می‌شود.

دو مدل جدید سامسونگ به حسگر اثر انگشت مجهز شده‌اند، اما تفاوت در آن است که حسگر گلکسی A50 در زیر نمایشگر تعبیه شده و حسگر گلکسی A30 به صورت فیزیکی در پشت آن قرار دارد، به این ترتیب گلکسی A50 مدل بهتر و البته گران‌تری نسبت به A30 خواهد بود.

از نظر طراحی علاوه بر نمایشگر با بریدگی و حسگر اثر انگشت در پشت مدل A30، سامسونگ مورد دیگری را در این دو مدل مطرح کرده است، به گفته این شرکت پشت هر دو مدل با پنل Glasstic پوشانده شده که جنس آن پلاستیک براق است و خبری از شیشه و آلومینیوم در تولید بدنه این دو مدل نیست. هرچند این دو مدل از امکانات بسیار خوبی بهره‌مند هستند اما بدنه پلاستیکی حس خوبی را به خریداران القاء نمی‌کند، در هر صورت این انتخاب سامسونگ به علت کاهش هزینه‌ تولید این دو محصول بوده که به طور قطع در پایین آمدن قیمت نهایی نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

هر دو مدل به نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD پلاس مجهز شده‌اند، هر دو مدل دارای نمایشگر Infinity-U هستند و این موضوع به آن معنا است که صفحه نمایش از بریدگی U شکل برای دوربین سلفی بهره می‌برد. گلکسی A50 از پردازنده هشت هسته‌ای تولید خود سامسونگ یعنی Exynos 9610 استفاده می‌کند، اما سامسونگ برای مدل گلکسی A30، پردازنده Exynos 7904 را در نظر گرفته است.

گلکسی A50 به دوربین سه‌گانه به شکل عمودی مجهز شده که از سنسور‌های ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و ۸ مگاپیکسلی عریض و ۵ مگاپیکسلی عمیق برای تصاویر پرتره استفاده می‌کند. دوربین سلفی این مدل نیز دارای سنسور ۲۵ مگاپیکسلی است. گلکسی A30 اما از دوربین دوگانه اصلی استفاده می‌کند که به سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و ۵ مگاپیکسلی عمیق مجهز شده است. دوربین سلفی این مدل نیز ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد.

دوربین هر دو مدل به هوش مصنوعی سامسونگ تجهیز شده که امکانات زیادی را به این دو مدل اضافه می‌کنند، یکی از این امکانات همکاری هوش مصنوعی دوربین و Bixby Vision است که با آن می‌توانید از متون مختلف عکس بگیرید و به زبان دلخواه ترجمه کنید.

در بخش حافظه سامسونگ برای مدل A50 دو نسخه حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی به همراه حافظه اصلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را در نظر گرفته و این در حالی است که مدل A30 در دو نسخه حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی به همراه حافظه اصلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. حافظه اصلی هر دو مدل با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاء است.

سامسونگ تاکنون اطلاعاتی از قیمت گلکسی A50 و A30 اعلام نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود که فروش این دو مدل تا یک ماه دیگر آغاز شود. همچنین انتظار می‌رود عرضه این دو مدل مانند سری گلکسی M از بازار آسیا و هند آغاز شود و در ادامه به عرضه در اوپا و دیگر بازار‌های جهانی نیز برسد. گلکسی A50 در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و مرجانی در دسترس خواهد بود و گلکسی A30 نیز تنها در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی به بازار خواهد آمد.

گزارش از عبدالله مطیع

بیشتر بخوانید: نمایشگاه MWC 2019 | نوکیا از اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین پنجگانه در جهان رونمایی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

جزئیات کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه MWC 2019

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن

امیرمسعود عابدین: «شائو چین»، مدیرعامل EXEED، در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن بر تعهد مداوم این شرکت برای تقویت رویکرد متناسب با تقاضاهای فعلی بازار بیان کرد.

او ضمن تشریح روند توسعه محصولات EXEED از زمان آغاز به کار در نمایشگاه خودروی شانگهای در پنج سال پیش تا جایگاه فعلی آن گفت: این برند که در سال ۲۰۲۱ با مدل TX شروع به حضور در بازارهای خارج از چین کرد، به طور قابل‌توجهی از استراتژی‌های بازاریابی سنتی فاصله گرفته و به سمت تمرکز بر برندسازی پیشرفته حرکت کرده است. او در ادامه گفت: ما EXEED را جدی می‌گیریم تا برندی پیشرفته و پویا بسازیم. در همین حال، با بسیاری از برندهای لوکس، به‌ویژه در شکل دادن به تصویر برند سطح بالا و ارتقاء گروه‌های مشتریان هدفمند، در تعامل قرار داریم.

او پایگاه مشتری EXEED را مشتریان رده‌بالا در سطح جهانی عنوان کرد و گفت: تلاش‌های این شرکت در برندسازی از طریق شرکت در رویدادهای بین‌المللی مانند نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو و همکاری‌هایی در اروپای شرقی و خاورمیانه، مشارکت قابل‌توجهی را به همراه داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، «شائو چین» با بیان اینکه EXEED همیشه روی برندسازی تمرکز می‌کند، گفت: ما سعی کردیم بیشتر در رویدادهای بزرگ شرکت کنیم تا تصویر برندی باکیفیت بالا را ایجاد کنیم و ارزش برند را افزایش دهیم. تکامل برند در رویکرد پس از فروش آن مشهود است و تجربه‌ای همه‌جانبه را ایجاد و حس احترام را برای مشتریان فراهم می‌کند. این استراتژی با تغییر گسترده‌تر در صنعت به سمت خدمات مشتری‌محور و تجربیات سفارشی حرکت کرده است.

«شائو چین» با تشریح مسیر استراتژیک برندهای EXEED و EXLANTiX توضیح داد: استراتژی برند EXEED تمرکز بر موتور احتراق داخلی (ICE) و خودروهای برقی پلاگین هیبریدی (PHEV) است، در حالی که همتای آن، EXLANTiX، بر خودروهای الکتریکی با باتری (BEV) و وسایل نقلیه الکتریکی با محدوده وسیع (REEV) تمرکز دارد. این رویکرد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تقاضاهای متنوع بازار و پیشرفت‌های فناوری را برآورده کنند.

EXEED همچنین با به نمایش گذاشتن مدل‌های آینده مانند RX-PHEV، EXLANTiX ES و E۰۸ MPV جدید، تعهد خود را برای موقعیت‌یابی سطح بالا در بازار تأیید کرد. این مدل‌ها نشان‌دهنده انگیزه این شرکت برای یکپارچه‌سازی فناوری و طراحی پیشرفته است و EXEED را به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به یک برند معتبر شناخته‌شده در بازار جهانی خودرو سوق می‌دهند.

مدیرعامل EXEED تأکید کرد: ما معتقدیم استقامت و حرکت روبه‌جلو در تمام مسیر تنها راه برای رسیدن به موفقیت است. او همچنین گفت: «استراتژی EXEED شامل سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی در ارتقای خط تولید محصولات و کشف فرصت‌های جدید در بازار NEV است.»

در پایان کنفرانس مطبوعاتی، شائو چین توضیحاتی درباره اولین SUV الکتریکی این برند، EXLANTiX ET، و رونمایی از آن در ووهو ارائه کرد. این رویداد بر عزم EXEED برای رهبری بخش خودروهای انرژی جدید تأکید می‌کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901393

دیگر خبرها

  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung