Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم زارعی شامگاه دوشنبه در جلسه ساماندهی صنوف آلاینده شهرستان سنندج که با حضور روسای اصناف، تعمیرکاران و نمایشگاه داران خودرو و مصالح فروشان، ادارات مرتبط و شهردار سنندج برگزارشد، اظهارداشت: ضعف در اجرای  بعضی قوانین ادارات در برخورد با تجاری شدن بسیاری از مغازه های سطح شهر و مناطق مسکونی، به یک بخشی نگری و آفت بزرگ در راه توسعه و رفاه شهر و شهروندان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادارات، ارگان ها و اصنافی که در راستای احترام به حقوق شهروندان و به ثمر رسیدن اهداف و پروژه های خدمت رسانی در کنار دولت تلاش می کنند، باید مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند.

گفتنی است در پایان این جلسه مصوب شد چند قطعه زمین در حاشیه شهر سنندج از اراضی دولتی یا شخصی با در نظر گرفتن تمامی اصول کارشناسی شناسایی، معرفی و ظرف سه ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

کد خبر 4552703

منبع: مهر

کلیدواژه: صنوف آلاینده فرمانداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک شد  

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵  بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • هوای تهران پاک شد