Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان_ حمید رضا شفیعی مکوند از تحقق یکصد هزار متر حفاری در اجرای پروژه حفاری ۲۲ حلقه چاه در فاز ۱۴ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حمید رضا شفیعی مکوند مدیر پروژه حفاری ۲۲ حلقه چاه در فاز ۱۴ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران، گفت: عملیات حفاری این چاه‌ها به طور کامل به اتمام رسیده و در مجموع ۱۴ حلقه چاه بر روی دو سکوی SPD۱۴- A   و SPD۱۴ – C تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس محاسبات کارفرما تولید یک میلیارد فوت مکعب گاز از این ۲۲ حلقه چاه در برنامه بود که با توجه به همکاری و هماهنگی تنگاتنگ میان متخصصان ملی حفاری و شرکت نفت و گاز پارس و کیفیت عملیات، در عمل استحصال این میزان گاز از ۱۴ حلقه چاه تحقق یافت.

شفیعی با بیان اینکه اجرای پروژه حفاری ۲۲ حلقه چاه گازی درفاز ۱۴ پارس جنوبی پس از حضور این شرکت در حفاری فازهای یک ، ۹ و ۱۰ و ۱۷ و ۱۸ در این موقعیت در شمار پروژه های اجرایی از سوی شرکت ملی حفاری در میادین مشترک است، اظهار کرد: مراحل تکمیل نهایی هشت حلقه چاه باقیمانده در این فاز نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر پروژه حفاری ۲۲ حلقه چاه در فاز ۱۴ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه هم اکنون دستگاه های حفاری این شرکت از منطقه فاز ۱۴ ترخیص شده اند، گفت: با ابلاغ برنامه کارفرما مبنی بر انجام مراحل تکمیلی چاه های باقیمانده  یک دستگاه حفاری در موقعیت مستقر و مراحل پایان کار در کوتاهترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

وی به اتمام عملیات حفاری و تکمیل ۱۴ حلقه چاه به مدت ۵۲ روز زودتر از برنامه تعیین شده از سوی کارفرما اشاره کرد و افزود: این شرکت آمادگی کامل برای انجام عملیات حفاری و ارایه خدمات جانبی این صنعت در مناطق دریایی را دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق

دریافت 7 MB کد خبر 6090098

دیگر خبرها

  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • فیلم| لحظۀ حملۀ پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق