Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:30:16 GMT

زن جایگاه حقیقی خود در نظام هستی را فراموش کرده است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۳۳۳۰

زن جایگاه حقیقی خود در نظام هستی را فراموش کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، صبح سه شنبه در دیدار با جمعی از بانوان و مشاورین امور خانواده دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: زن به واسطه فرهنگ غربی جایگاه خود در نظام هستی را فراموش کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی درباره جایگاه مادر در نظام هستی، بیان کرد: واژه مادر علاوه بر عالم انسانی در همه قواعد مادی و معنوی اصولا به زیر ساخت‌های اصلی هر چیزی اطلاق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با بیان اینکه امروزه غرب زن را تبدیل به یک ابزار مادی تبدیل کرده است، ادامه داد: این در حالی است که در فرهنگ دینی و آیات قرآن کریم از زنی چون فاطمه زهرا(س) به عنوان معجزه و کوثر پیامبر(ص) نام برده می‌شود.

وی افزود: علمای بزرگی چون فخر رازی در بین دانشمندان اهل سنت به این نکته در تفاسیر خود اشاره کرده‌اند که باقی ماندن نسل حضرت فاطمه(س) بعد از قرن‌ها معجزه الهی و تحقق وعده خداوند در سوره کوثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نسل حضرت زهرا(س) نه فقط از منطر کمی بلکه از بعد کیفی قابل توجه است و از این منظر بسیاری از علما و اندیشمندان از نسل بابرکت این بانوی بزرگ جهان اسلام هستند.

عبادی با اشاره به اینکه امام(ره) یکی از برکات حقیقی نسل حضرت فاطمه(س) می باشد، اظهار کرد: انقلابی که توسط فرزند فاطمه زهرا(س) امام خمینی تحقق پیدا کرد توسط بسیاری از علما وعده داده شده بود.

وی یادآور شد: در دنیای امروز ما با نفاق‌ها و درویی‌های متعددی مواجه هستیم و باید از بین دعواهای جناحی و رسانه‌ای و در فضای حقیقی و مجازی حق را یافته و مسیر را با صلابت ادامه دهیم.

کد خبر 4552720

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان جنوبی زنان سید علیرضا عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها