Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در این جلسه که در دانشگاه پیام نورمرکز سرپل ذهاب برگزار گردید، دکتر یوسف‌وند رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه با تبریک ولادت باسعادت "حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها" به بیان مطالبی پیرامون دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی پرداخت و وظایف اساتید را خطیر و بسيار ویژه در این برهه حساس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب، دکتر حیدری فر به بیان برنامه‌های انجام شده بسیج اساتید در دانشگاه حتی در زمان وقوع زلزله ویرانگر در سرپل ذهاب و همچنین همکاری دانشگاه با ستاد بحران تا چهار ماه پس وقوع زلزله پرداخت.


در پایان این جلسه حکم مسئولیت  علی‌کریمی برای یک دوره دیگر تمدید گردید.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمانشاه

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه