Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صالحی زاده خودسازی و تقوا را از شاخص های مهم علما و روحانیون دانست و گفت: باید با مشارکت این قشر زمینه بیشتر رشد و تعالی فرهنگی، دینی و معرفتی را در جامعه فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه، امام جمعه شهر دهدشت و جمعی از سبز پوشان سپاه پاسداران با سید بمونی صالحی زاده دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام صالحی زاده در این دیدار به مسائل اعتقادی روز اشاره کرد و گفت: رواج دین و ارزش های فرهنگی از وظایف اصلی علما بوده و باید در این بخش از ظرفیت نخبگان بیشتر استفاده شود.

 

وی خودسازی و تقوا را از شاخصه های مهم علما و روحانیون دانست و گفت: باید با مشارکت این قشر زمینه بیشتر رشد و تعالی فرهنگی، دینی و معرفتی را در جامعه فراهم کرد؛ چرا که علما وظیفه هدایت مردم را به عهده دارند و لازم است که در مورد خود نیز توجه بیشتری داشته باشند.

 

صالحی  زاده ادامه داد: علمای این شهرستان با وحدت و همدلی خود، ظرفیت های فرهنگی و مذهبی خوبی ایجاد کرده اند و آئین های ملی، مذهبی و مردمی همچون نمازهای جمعه و جماعات مساجد با شرکت پرشور مردم برگزار می شود.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام سید بمونی صالحی زاده در دوران انقلاب رهبری نهضت در منطقه لنده را به عهده داشت و پدر طلبه شهید «سید محمد نقی صالحی زاده» است که در دوران دفاع مقدس و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب مجلس حضرت زهرا س دولت کرمان اردبیل خبرگزاری طلبه شهید ارزش های فرهنگی روحانیون تقوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان