Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز زمان آن رسیده است که بعد از چهل سال برای یک موضوع غیر از انتخابات به آرای عمومی مراجعه کنیم. آفتاب‌‌نیوز : غلامعلی جعفرزاده‌ایمن آبادی درباره فرصت دوباره «FATF» به ایران و اینکه جامعه با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد تصور می‌کند با تصویب لوایح که در دست بررسی است می‌تواند به ثبات برسد آیا این گمانه زنی‌ها درست است یا خیر، بیان کرد: نمی‌توان گفت چنین چیزی درست است، همیشه هم گفتیم در مذاکرات برجام هم آن را تکرار کردیم؛‌ ما را در یک بن‌بستی گیر انداختند که در آن دچار مشکلاتی شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با عدم اتصال قراردادهای بین‌المللی فضا بر ما تنگ‌تر خواهد شد، گفت: این فضا انتخابی بین «بد وبدتر» است؛ اما باز هم تکرار می‌کنم که«بدتر» فاصله‌اش بسیار بیشتر از «بد» است.
او تصریح کرد: اختلاف بین «بد و بدتر» مانند زخمی شدن و کشته شدن است؛ زخمی شدن بد است اما کشته شدن بدتر است. تقریبا عدم تصویب «FATF» ما را به سمت کشته شدن پیش می‌برد. 
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی کسانی که قصد کمک به ما را دارند هیچ راهی برایشان در صورت عدم تصویب «FATF» نمی‌ماند.
او تاکید کرد: کشورهایی هستند که ترامپ را قبول ندارند او را قلدر و زورگو می‌دانند و می‌خواهند به یک شکلی با ما مراوده داشته باشند اما راه‌ها را برایشان بسته‌ایم.
جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه اتصال این کانال‌ها و قراردادها بهانه را از دست دشمن می‌گیرد، گفت: در معاهده «FATF» بند(ب) ماده ۳۲ یک اشکالی وجود دارد و ما و ۲۷ کشور دیگر در این خصوص تقاضای مشروط کردیم.
او تاکید کرد: معتقدم حالا که تصمیم‌گیری برای سران کشور تا این حدود سخت شده است باید برای تصویب «FATF» به آرای عمومی مراجعه کنیم.
نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره تصویب و یا عدم تصویب «FATF»  رفراندم برگزار کنیم،‌گفت: بله، هیچ اشکالی نخواهد داشت، امروز زمان آن رسیده است که بعداز چهل سال برای یک موضوع غیر از انتخابات به آرای عمومی مراجعه کنیم.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جعفرزاده ایمن آبادی رفراندوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است