Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:43:20 GMT

شهرداران مناطق ۴، ۱۰ و ۱۴ منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۳۸۳۱

شهرداران مناطق ۴، ۱۰ و ۱۴ منصوب شدند

خبرگزاری میزان- با حکم شهردار تهران، شهرداران مناطق ۴، ۱۰ و ۱۴ منصوب شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میبزان، پیروز حناچی در احکامی «محمد محمددوست» را به سمت شهردار منطقه ۴، «حسین بحیرایی» را به سمت شهردار منطقه ۱۰ و «رضا عباسی» را به سمت شهردار منطقه ۱۴ منصوب کرد.

گفتنی است؛ پیش از این مسئولیت شهرداری منطقه ۴ بر عهده علیرضا حسینی بود و سهیلا صادق زاده نیز مسئولیت شهرداری منطقه ۱۴ را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عباسی که هم اکنون حکم شهردار منطقه ۱۴ را از شهردار تهران گرفته است، پیش از این مسئولیت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه معاونت شهرسازی و معماری شهردار تهران را بر عهده داشت. محمددوست نیز به عنوان مدیرکل حریم معاونت شهرسازی و معماری و بحیرایی به عنوان شهردار منطقه ۱۴ مشغول به کار بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران حناچی مناطق تهران انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟