Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@23:06:48 GMT

دیدار مداحان کشور با رهبری معظم انقلاب

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۴۱۰۶

به گزارش الف، سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تا ساعتی دیگر در جمع مداحان اهل بیت علیهم‌السلام آغاز خواهد شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلم در همه طول سال انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهر اظهار داشت: معلمان شهید در صیانت از ملت و کشور همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و دوشادوش سایر اقشار جامعه در برابر دشمنان در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه آموزش و پرورش مرکز مهم، آینده ساز و تأثیرگذار در پیشرفت کشور است، افزود: امنیت و سلامت هر کشور به تعبیر فرمایش رهبری، در گرو انسان سازی است و معلمان انسان ساز هستند و اگر بخواهیم نسلی شایسته که بتواند باعث سرافرازی و پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها شود، تربیت کنیم، تحقق آن به دست معلمان ممکن است.

وی با اشاره به دیدار رهبری با معلمان و فرهنگیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار ۲۰ توصیه به همه داشتند، گفت: نخستین توصیه رهبر معظم انقلاب در این دیدار اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که متأسفانه در سال‌های گذشته مغفول واقع شده است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: توانمند سازی مادی و معیشتی معلمان که همواره دغدغه مهم رهبری است، توجه به مراکز تربیت معلم و معاونت پرورشی از دیگر نکات مهم فرمایشات رهبری بود.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش دارای آسیب‌هایی است، گفت: آنچه می‌تواند به ما در پیشگیری از شیوع آسیب‌های اجتماعی به خصوص در مدارس کمک کند توجه به معاونت پرورشی است.

وی ادامه داد: اگر معلمی در سراسر کشور کوچک‌ترین اشتباهی مرتکب شود یا آسیبی باشد، برجسته می‌شود و همه بر علیه معلم صف می کشند و یک دست می‌شوند در حالی که معلم هم مانند دیگران ممکن است دچار اشتباه شود اما نباید در فضای مجازی بر علیه جایگاه و موقعیت معلم فضاسازی کرد و باید این موارد را در نظر بگیرم.

وی بیان کرد: اگر گاهی از سوی معلمی اشتباهی رخ داده است نباید یک طرف قضاوت کرد و باید همه جوانب را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از خط قرمزها در رعایت حرمت معلم در مدارس رعایت نمی‌شود، گفت: تربیت دانش آموزان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بر عهده معلمان است و باید حرمت و جایگاه معلم حفظ شود.

امام جمعه گناوه ادامه داد: معلم پدر معنوی انسان است که به ما تعلیم و علم می‌آموزد و حرمت معلمان و پاسداشت مقام و تکریم معلم نه تنها در یک هفته بلکه در همه طول سال باید گرامی داشته شود.

وی گفت: به فرموده امیرالمومنین علی (ع) «هر کس به من حرفی بیاموزد مرا بنده خود کرده است.» و لذا خود را مدیون مرهون تلاش‌ها و زحمات معلمان بدانیم.

کد خبر 6099919

دیگر خبرها

  • تکریم معلم در همه طول سال انجام شود
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟