Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ما بهترین باشگاه، مربی، بازیکنان و هواداران را داریم و در این موارد از تراکتورسازی بهتر هستیم.

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و آماده بازی با تراکتورسازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تراکتورسازی تیم قابل احترامی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد، ولی از این غافل نشیم که ما بهترین باشگاه، مربی، بازیکنان و هواداران را داریم و در این موارد از تراکتورسازی بهتر هستیم. ما تنها برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم و هدفی دیگری نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه گفته می‌شد این باشگاه خواستار تغییر زمان بازی با پرسپولیس شده، تصریح کرد: ما به هیچ عنوان چنین چیزی نخواستیم و مخالفت این موضوع هستیم. هدف ما این بود که پیش از پایان لیگ بازی با پرسپولیس را برگزار کنیم، ولی به برنامه سازمان لیگ احترام گذاشتیم و به دلیل فشردگی بازی‌ها در همان تاریخ مقرر بازی را انجام می‌دهیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: این فشردگی‌ها ۱۱ سال برای سپاهان وجود دارد و ما در فاصله‌های زمانی کم باید بازی کنیم. این در حالی است که هیچ اعتراضی نداشته‌ایم. به نظرم الان هم کهیچ تیمی نباید اعتراض کند، چون این شرایط ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان میزان فتاحی پرسپولیس تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو