Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@20:21:49 GMT

مردان والیبال نشسته وارد اردو می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۴۴۰۵

مردان والیبال نشسته وارد اردو می‌شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مرحله اردو آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تایلند از ۹ تا ۱۵ اسفند ماه در محل فدراسیون برگزار می شود.

داوود علیپوریان، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، امیر کفشدار (مازندران)، میثم علیپور (گیلان)، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان)، محمد نعمتی، آرش قره قاپلو، قاسم اسلامی (گلستان)، حسین گلستانی (قم)، مرتضی رمضانی (قزوین) ، میثم حاجی‌بابایی (آذربایجان‌شرقی )، مهرزاد مهروان (البرز) ۱۶ ملی پوش دعوت شده به این مرحله از اردو آمادگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی حضور دارد. بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربی و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی را همراهی می کنند. سرپرستی تیم برعهده حسن شاهی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی برنا والیبال نشسته اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

 

در آیین استقبال از ۲ مربی توانمند کردستانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش، مسئولین فرمانداری سنندج، اعضای هیات والیبال استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به رشته والیبال شهر سنندج حضور پیدا کردند.

 تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی شایسته کردستانی به همراه آرش صادقیانی هدایت آن را برعهده داشتند، توانست با کسب هفت بُرد متوالی در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور صربستان عنوان قهرمانی را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد