Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس محورهای مهم بودجه با رویکرد توجه به عدالت در اقشار مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مهم‌ترین نکته ای که نمایندگان بر آن اتفاق نظر داشتند، عدم کارآمدی و ناتوانی بودجه در پاسخگویی به مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نشست فراکسیون نمایندگان ولایی با دستور کار بررسی بودجه سال ۹۸ صبح امروز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزود: این نشست با دستور اصلی بررسی وضعیت بودجه، گرانی ها و این که بودجه برای رفع مشکلات موجود باید دارای چه مولفه های مهم و تاثیرگذاری باشد، برگزار شد.   رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید برعدم تناسب لایحه بودجه پیشنهادی ۹۸ با وضعیت و واقعیت های موجود جامعه مبنی بر مشکلات معیشتی واقتصادی مردم اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این جلسه محورهای مهم بودجه با رویکرد توجه به عدالت در اقشار مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مهم‌ترین نکته ای که نمایندگان بر آن اتفاق نظر داشتند، عدم کارآمدی  و ناتوانی بودجه در پاسخگویی به مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه بود.   حاجی بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم بازنگری بودجه مقرر شد در نشست های آتی از صاحب نظران حوزه های اقتصادی، مدیران مجلس و مسئولان ومدیران ذیربط در دولت دعوت بعمل آید.   وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: بودجه ۹۸ علاوه بر انطباق با اسناد فرادستی از جمله برنامه ششم توسعه، در خصوص بیانیه اخیر رهبری نیز باید کفایت لازم را داشته باشد.   رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان گفت: نکته  مهم بودجه ای، فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت به سوی عدالت بود، که تحقق این  هدف مهم نیز در دستور کار جلسات این فراکسیون قرار گرفته است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟