Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:42:15 GMT

بحران های مالی الزورا در آستانه سفر به اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۵۳۳۰

بحران های مالی الزورا در آستانه سفر به اصفهان

با شکست نیروی هوایی عراق مقابل نماینده ازبکستان در پلی آف لیگ قهرمانان، عراق تنها با یک سهمیه گام به معتبرترین تورنمنت فوتبال قاره کهن باز می گردد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال ها کنفدراسیون فوتبال آسیا با تایید امنیت حاکم بر عراق با بازگرداندن سهمیه به این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان این فرصت را به باشگاه های سرشناس این کشور داد تا فرصت عرض اندام مقابل غول های باشگاهی در آسیا را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهمیه 1+1 عراق در فصل 2019 با شکست نیروی هوایی مقابل پاختاکور در تاشکند باعث شد تا تنها باشگاه الزورا به عنوان قهرمان فصل قبل گام به این فصل از لیگ قهرمانان بگذارد تا در گروهی که ذوب آهن اصفهان حضور دارد به میدان برود. در آستانه سفر این تیم به اصفهان سایت کوورآ در گزارشی به مصائب موجود در این باشگاه پرداخت و از مشکلات مالی و جدایی اودیشو سرمربی این تیم به عنوان بحران های موجود نام برد.


سایت کوورآ مدعی شد:« محدودیت های مالی مانعی بزرگ برای الزورا در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان است. بحرانی که زمینه جدایی اودیشو سرمربی آنها را فراهم کرد تا شوک بزرگی به این باشگاه و طرفدارانش وارد شود. استعفای این مربی مورد قبول قرار گرفت تا الزورا با هدایت دستیار این مربی به میدان برود».


بنا به اخبار رسیده الزورا با کمبودهای مالی گسترده مواجه شده است تا جایی که سفر آنها به اصفهان ایران نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. این فشارها به قدری گسترده است که ایوب اودیشو سرمربی موفق الزورا بعد از چند ماه عدم پرداخت حق و حقوق اعضای تیم از سمت خود کناره گیری کرد. بازیکنان هنوز نه پولی از ابتدای فصل دریافت کردند نه پاداش قهرمانی فصل قبل.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر

رئال مادرید در مجموع در جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا با 17 حضور در فینال‌ها رکورددار است.

طرفداری | رئال مادرید در فرمت لیگ قهرمانان اروپا بیشترین حضور را در فینال این تورنمنت معتبر تجربه کرده است.

سایت ترانسفرمارکت به بهانه صعود دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا و به استناد به داده‌های یوفا، اقدام به معرفی 10 تیم با بیشترین حضور در فینال این مسابقات کرده است که مطابق انتظار، پادشاه لیگ قهرمانان با 8 حضور در فینال این رقابت‌ها در صدر قرار گرفته است. پس از رئال مادرید، تیم‌های میلان، بایرن مونیخ و یوونتوس با 6 حضور در فینال در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. حضور یوونتوس با 6 فینال و آمار بد این تیم ایتالیایی در فینال‌ها از نکات جالب‌توجه این فهرست است.

دورتموند هم با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن، سومین فینال خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند و دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید هم می‌توانند با صعود به فینال آمار خود را ارتقاء بخشند به خصوص بایرن مونیخ که می‌تواند با 7 فینال به تنهایی در جایگاه دوم و پشت سر رئال مادرید قرار گیرد.

گل قهرمانی وینیسیوس جونیور به لیورپول در فینال 2022 تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 8 میلان: 6 بایرن مونیخ: 6 یوونتوس: 6 بارسلونا: 5 لیورپول: 5 منچستریونایتد: 4 دورتموند: 3 چلسی: 3 منچسترسیتی: 2 10 تیم با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 17 میلان: 11 بایرن مونیخ: 11 لیورپول: 10 یوونتوس: 9 بارسلونا: 8 بنفیکا: 7 آژاکس: 6 اینتر: 6

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس
  • تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر
  • رئال نه، منچستریونایتد باارزش‌ترین باشگاه دنیا است
  • دقایق سرنوشت‌ساز برای هندبال قوچان/ حمایت مسؤولان حیاتی است
  • دقایق سرنوشت‌ساز بازی/ حمایت مسؤولان از هندبال قوچان حیاتی است
  • حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
  • معاون رئیسی : دارایی بلوکه شده در عراق نداریم / برخی مراودات مالی وجود دارد که همیشه با گفت‌وگو حل شده
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور