Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دکتر ارزانی دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از نمایشگاه خبرآباد دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز هفتم اسفند جهت حضور در آیین اختتامیه نخستین جشنواره نشریات، وبلاگ و سایت روستاها و عشایر با عنوان «خبرآباد» به میزبانی استان مرکزی به این استان سفر و از نمایشگاه نشریات و رسانه های مجازی برگزیده اولین دوره جشنواره «خبرآباد» که در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب محل برگزاری مراسم دایر شده بود دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نمایشگاه نشریه های برگزیده روستاهای شرکت کننده در این جشنواره در بدو ورود به نمایش عموم گذاشته شده است؛  تصویر وبلاگ های برگزیده روستایی و عشایر کشور نیز در سالن مجتمع آفتاب به نمایش درآمده است.

 


گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره «خبرآباد» با حضور معاون استاندار مرکزی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و فعالان کانون های مساجد در این مجتمع در حال برگزاری است و در پایان این مراسم، از برگزیدگان جشنواره با اهدای هدایا تجلیل خواهد شد.

 

 

مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره نشریات، وبلاگ و سایت روستاها و عشایر با عنوان «خبرآباد» به میزبانی استان مرکزی امروز هفتم اسفند ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور دکتر جندقیان معاون دهیاری های سازمان دهیاری های کشور،‌ حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور و مسئولان ارشد استان مرکزی درحال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب مجلس شبستان ظریف اردبیل استعفای ظریف حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد

مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، احمد پهلوانیان در جلسه شورای عشایری استان اظهارداشت: تنوع در موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا‌های سنتی و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس در بهمن‌ ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم