Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو به درگیری پوچتینو با داور بازی تاتنهام و برنلی واکنش نشان داد و مدعی شد اگر او به جای پوچه به این صورت با یک داور درگیر می‌شد، با تبعات به مراتب سخت‌تری روبرو می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس، سرمربی باشگاه تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو را به دلیل درگیری با مایک دین، داور بازی تاتنهام- برنلی، که با شکست تاتنهام به پایان رسیده بود، توبیخ کرده و او را به اتهام نقض قوانین به کمیته انضباطی فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت پوچتینو در انگلیس بسیار خبرساز شده و حتی ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد در این باره اظهارنظر کرده است.

 

مورینیو با اشاره به حرکت پوچتینو در مقابل داور مسابقه مدعی شد اگر این کار از او سر زده بود برایش تبعات به مراتب سخت‌تری داشت. مورینیو در گفتگو با روزنامه تلگراف گفت:" همینطور که حتما حدس می‌زنید من خوشحالم که او این کار را کرده ولی می‌توانید تصورش را بکنید که اگر مورینیو چنین کاری کرده بود چه اتفاقی می‌افتاد و چه تبعاتی داشت؟".

 

 

وقتی خبرنگار تلگراف از مورینیو پرسید که اگر او به جای پوچتینو بود واکنش متفاوتی نشان می‌داد، آقای خاص در پاسخ گفت:" بله. ولی اگر بپرسید چرا، نمی‌دانم".

 

پوچتینوی آرژانتینی همیشه به عنوان یک مربی آرام و جنتلمن معروف بوده و به همین خاطر واکنش تند او نسبت به داور بازی تیمش مقابل برنلی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

 

هنوز معلوم نیست اتحادیه فوتبال انگلیس، پوچتینو را با چه جریمه‌ای تنبیه می‌کند ولی می‌توان مطمئن بود که در صورتیکه به جای پوچه، مورینیو در این ماجرا در کمیته انضباطی حاضر می‌شد در میزان جریمه او تفاوتی بوجود نمی‌آمد، اما آنچه مورینیو را متفاوت می‌کرد، واکنش او در کنفرانس خبری بعد از بازی بود.

 

 

از سوی دیگر می‌توان از یک نظر به  مورینیو حق داد چرا که او در یک دهه و نیم فعالیت به عنوان سرمربی در گوشه و کنار اروپا از خود تصویری ساخته که باعث می‌شود هر حرکت عجیب و نامتعارفش با فشار شدید رسانه‌ای و توجه غیر عادی افکار عمومی مواجه شود.

 

 

 

موریسیو پوچتینو مورینیو تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!

یکی از زنان پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی بیننده بازی تیم محبوبش برابر سپاهان بود.

طرفداری | بازی سپاهان و پرسپولیس یک تماشاگر ویژه داشت.

پرسپولیس و سپاهان در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار یک تماشاگر ویژه داشت.

زن پرسپولیسی که به بیماری سرطان مبتلا است برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور داشت.

وی در مصاحبه‌ای گفت:

به دخترم قول داده بودم قبل از جلسه پنجم شیمی درمانی ام او را به استادیوم بیاورم. فردا شیمی درمانی دارم و حالا به استادیوم آمده ایم. کاش می توانستیم زمان بازی های آقای دایی، باقری و کاظمیان به استادیوم می آمدیم و تیم محبوب مان را تشویق می کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • تصویری غم‌انگیز که زن روس، در خاک ایران ثبت کرد | بیچاره مردم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس