Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:48:07 GMT

تفاهم نامه ساخت اورژانس بیمارستان ملایر منعقد شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۶۹۷۶

تفاهم نامه ساخت اورژانس بیمارستان ملایر منعقد شد

همدان- ایرنا- تفاهم نامه سه جانبه ساخت و تکمیل طرح اورژانس بیمارستان مهر ملایر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، مجمع خیرین سلامت ملایر و خانواده خیر نیک اندیش مرحومه خانم دکتر«عاملی» منعقد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان روز سه شنبه در این آیین گفت: جامعه پزشکی و پرستاری همیشه اقدامات شاخص و قابل تحسینی بر جای گذاشته اند و مرحومه خانم دکترعاملی نیز از این دسته افراد هستند که نامشان نیز همیشه ماندگار می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب الله موسوی بهار مزین شدن ملایر به نام شهر واقفان را برازنده اهالی این منطقه دانست و افزود: این شهرستان در اقدام های خیرخواهانه و اجرای طرح های خیرساز در حوزه سلامت پیشگام است.
وی بیان کرد: مجمع خیرین ملایر به منظور فراهم کردن امکان شناسایی و ساماندهی خیران سلامت و برنامه‌ ریزی برای بهره‌ گیری صحیح از کمک ها، مشارکت های مردمی و هدایت کمک ها با اولویت‌های سلامت در چند سال گذشته بسیار درست و دقیق عمل کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت ملایر در پنج سال گذشته بسیار فعال شده و خیران زیادی در حوزه سلامت پیشقدم شدند.
بهروز رحیمی افزود: توسعه و ساخت اورژانس خیرساز بیمارستان مهرملایر به مساحت یک هزار متر مربع در سه طبقه صورت می گیرد و هم اینک در مرحله نقشه برداری است.
وی اضافه کرد: خانواده مرحومه دکتر «عاملی» بخشی از هزینه های مور نیاز برای اجرای این طرح را متقبل شدند و با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی این اورژانس به نام مرحومه خانم دکترعاملی نامگذاری می شود.
آذر همایون، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ملایر نیز گفت: اعمال نیک و خیرخواهانه همیشه ماندگار است و از گذشته عنوان شده که «دستی که کمک می کند از دستانی که برای دعا بالا می روند مقدس تر است».
پدر مرحومه خانم دکتر عاملی نیز از مجمع خیرین سلامت ملایر و تمامی عواملی که در این کار خیر قدم برداشتند تقدیر کرد و مشارکت در ساخت اورژانس بیمارستان مهر را باعث افتخار و مباهات این خانواده دانست.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی علوم پزشکی طرح خیرساز انعقاد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران