Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرانه مصرف گوشت کشور سالانه حدود 24 ميليون رأس دام مي باشد و برآوردها نشان مي دهد قاچاق دام زنده چيزي حدود 1يا 2 درصد اين ميزان نياز است.

به گزارش خبرگزاري آريا،سردار حسين اشتري فرمانده ناجا با تأکيد بر اينکه امروز کمبود برخي نيازهاي اساسي مردم نتيجه عدم مديريت صحيح برخي مديران ناکارآمد است، به موضوع قاچاق دام زنده اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخي به گونه اي عمليات رواني انجام مي دهند که گويي کمبود برخي نيازهاي اساسي مردم چون "گوشت" صرفا به قاچاق دام زنده مرتبط مي شود، اين درحاليست که بايد بگويم سرانه مصرف گوشت کشور سالانه حدود 24 ميليون رأس دام مي باشد و برآوردها نشان مي دهد قاچاق دام زنده چيزي حدود 1يا 2 درصد اين ميزان نياز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي در کارگاه آموزشي مديريت بحران با رويکرد مهارت محوري در جمع فرماندهان انتظامي شهرستان هاي سراسر کشور، با اشاره به تهديدات و تحرکات دشمنان عليه نظام و انقلاب اسلامي، تأکيد کرد: در برابر هر تحرک و توطئه دشمنان "هوشيارانه " و " هوشمندانه" عمل مي کنيم.

وي با اشاره به آمادگي حداکثر نيروهاي مسلح در برابر هرگونه تهديد دشمنان، يادآور شد: هرگز اجازه جولان و موج سواري به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامي نخواهيم داد.

سردار اشتري با اشاره به امنيت مطلوب حاکم در فضاي کشور،  اشاره کرد: امنيت مثال زدني ايران اسلامي مرهون عنايت و لطف خداوند، تدابيرحکيمانه فرماندهي معظم کل قوا مقام معظم رهبر، هوشمندي و حضور هميشه در صحنه مردم ولايت مدار و آمادگي حداکثري نيروهاي مسلح است و بر همه آحاد ملت لازم است که قدر اين امنيت را دانسته و شکرگزار خداوند باشيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش بي بديل فرماندهان انتظامي شهرستان هاي سراسر کشور در پيشبرد اهداف، خاطرنشان کرد: فرماندهان انتظامي شهرستان ها در صف اول اجراي مأموريت ها هستند و لازم است آحاد فرماندهان بر ارتقاء آمادگي و توان عملياتي رزمي پليس بر مبناي تهديدات و آينده پژوهي تمرکز کنند.

وي بر لزوم تلاش براي کاهش و حل آسيب هاي نوپديد تأکيد و بيان کرد: حل آسيب هاي نوپديد اجتماعي نيازمند تکيه بر راهبردهاي پژوهش محور، کاربردي و اجرايي است.

سردار اشتري با بيان اينکه متأسفانه کم کاري يا کج کارکردي برخي مديران و مسئولان به نيروي انتظامي تحميل مي شود، افزود: امروز کمبود برخي نيازهاي اساسي مردم نتيجه عدم مديريت صحيح برخي مديران ناکارآمد است.

وي گريزي بر موضوع قاچاق دام زنده کرد و ادامه داد: متأسفانه برخي به گونه اي عمليات رواني انجام مي دهند که گويي کمبود برخي نيازهاي اساسي مردم چون "گوشت" صرفا به قاچاق دام زنده مرتبط مي شود، اين در حالي است که بايد بگويم سرانه مصرف گوشت کشور سالانه حدود 24 ميليون رأس دام مي باشد و برآوردها نشان مي دهد قاچاق دام زنده چيزي حدود 1يا 2 درصد اين ميزان نياز است.

سردار اشتري خاطر نشان کرد: متأسفانه شاهديم در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، برخي با توسل به عمليات رواني و فضاسازي مخرب به دنبال تزريق نااميدي در جامعه و ايجاد  فاصله ميان مردم و مسئولان هستند، همه بايد در برابر توطئه ها و شيطنت ها هوشيار باشيم.

تصميم درست فرماندهان در ميدان عمل جز با "اشراف اطلاعاتي"حاصل نمي شود

سردار اشتري در ادامه با اشاره به اهميت "اشراف اطلاعاتي" در اجراي مأموريت ها، عنوان کرد: اشراف اطلاعاتي در خط مقدم اقدامات پيش رويدادي و پيشگيرانه است و فرماندهان بدانند و آگاه باشند که تصميم درست در ميدان عمل جز با "اشراف اطلاعاتي" حاصل نمي شود.

وي ادامه داد: تمرکز بر اجراي دستورالعمل هاي ابلاغي نيز به موفقيت و تداوم آن منتج مي شود از طرفي نيروهاي پليس همواره بايد آموزش ببينند و اين آمادگي بايستي در ميدان عمل بروز و ظهور داشته باشد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور با بيان اينکه تدابير مقام معظم رهبري ملاک عمل پليس است، عنوان کرد: معظم له، پليس را به اقتدار توأم با رأفت و عدالت توصيه مي کند؛ رويکرد پليس نيز تحقق انتظارات مقام معظم رهبري است، به گونه اي که پليس تلاش دارد براي آحاد مردم "مأمن" و "پناهگاه " باشد.

وي تأکيد کرد: از طرفي پليس در مقابل قانون شکنان و هنجارشکنان با قاطعيت و اقتدار ظاهر مي شود و به هيچ عنوان در پاسداري از ارزش هاي اسلامي و انقلابي کوتاه نمي آيد.

سردار اشتري خطاب به فرماندهان انتظامي شهرستان هاي سراسر کشور، تأکيد کرد: شايسته است با آحاد جامعه و قشرهاي اجتماعي اعم از ائمه جماعت، نخبگان، فرهيختگان و... تعامل سازنده و مستمر داشته باشيم چرا که اين مهم علاوه بر اينکه به ارتقاء سرمايه اجتماعي پليس کمک مي کند در تسهيل در اجراي مأموريت ها نيز موثر است.

سردار اشتري با بيان اينکه نظارت مستمر بر نيروهاي زير مجموعه همواره بايد از راهبردهاي جدي فرماندهان باشد، گفت: فرماندهان با نيروهاي زيرمجموعه خود رفتار و و رويکردي پدرانه، متعهدانه و مسئولانه داشته باشند.

بيانيه "گام دوم انقلاب" رهبري ؛راهبرد ناجا در پشبرد امور

فرمانده ناجا با بيان اينکه تدابير فرماندهي معظم کل قوا براي آحاد مردم به ويژه براي نيروهاي پليس لازم الاجرا است، بيانيه "گام دوم انقلاب" رهبري، راهبرد اساسي نيروي انتظامي در پيشبرد امور است.

سردار اشتري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه امروز نيروهاي پليس مصداق بارز مجاهدان في سبيل الله هستند، افزود: با توسل برولايت مداري، روحيه جهادي، مهارت محوري، حرفه گرايي به پيشرفت روزافزون کشور کمک کنيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور ادامه داد: عملکرد مأموران پليس بايد براي مردم "اعتمادافرين" باشد از اين رو رويکرد "عضويابي" در گزينش، جذب و استخدام نيروهاي پليس جايگزين "عضوگيري" شده است البته معتقد هستيم بهترين نيروها بايد در پليس بکارگيري شوند.

وي با بيان اينکه فضاسازي ها عليه نيروي انتظامي بيانگر کارآمدي ناجا است، تأکيد کرد: بايد از فرصت ها و ظرفيت ها بهره مندي حداکثري ببريم تا روند اجراي مأموريت ها تسهيل يايد.

سردار اشتري ادامه داد: بر مبناي نظرسنجي هاي برون سازماني امروز شاهديم که جايگاه ناجا در منظر مردم ارتقاء يافته به طوري که رتبه نيروي انتظامي در نظرسنجي مردمي از نظر کسب رضايت و اعتماد، بهبود و رشد داشته و بر همه ما فرض است که اين سرمايه بزرگ را قدر بدانيم، اگر قرار است پليس "جامعه محور" باشيم بايد از سرمايه مردمي بهره ببريم.

فرمانده نيروي انتظامي خطاب به فرماندهان، توصيه کرد: ديدار با خانواده شهدا و متوفيان ناجا بايد از رويکردهاي جدي مسئولان و فرماندهان باشد، باور کنيم که ديدار با خانواده معزز شهدا به کارمان برکت مي دهد.

وي گفت: امروز توفيق خدمتگزاري به مردم عزيز مان را داريم بايد اين توفيق و سرمايه را قدر بدانيم تا سرباز شايسته اي براي مقام معظم رهبري باشيم.

سردار اشتري،  به موضوعات امنيت اخلاقي اشاره  وعنوان کرد: رويکرد ناجا در اين حوزه؛ مدبرانه ، مسئولانه ، عاقلانه و مجاهدانه است.

وي اشاره کرد: مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و باندها و شبکه هاي فساد از اولويت هاي اصلي نيروي انتظامي مي باشد و پليس در عمل به وظايف به هيچ عنوان عقب نشيني يا کوتاهي نمي کند.

فرمانده ناجا خطاب به فرماندهان انتظامي شهرستان هاي سراسر کشور، عنوان کرد: يکي از مولفه هاي مهم در پيشرفت امور و کسب موفقيت هاي سازماني؛ توجه بر روحيه و انگيزه کارکنان است، بنابراين با توجه و توسل بر توصيه و تأکيدات مقام معظم رهبري مبني بر "روحيه بدميد" اين مهم را به جد دنبال کنيد.

براساس گزارش سايت پليس، وي با بيان اينکه بنده تک تک نيروي پليس را چون فرزندان، برادران و خواهران خودمي دانم، گفت: اميد است همه ما بتوانيم در عمل به وظايف به نحو شايسته اي ايفاي نقش کنيم، چرا که فرصت ها در گذر است و بايد بدانيم که امروز از اين فرصت خدمتگزاري و سربازي ولايت بايد نهايت بهره مندي را ببريم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس