Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر سه‌شنبه در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس با حضور استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در این مرکز هزینه شده است، ابراز داشت: از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان توسط دفتر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.

وی بابیان اینکه مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان یکی از زیباترین و بهترین مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس در ایران است، اضافه کرد: تنها سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور با دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب ایجاد شد که یکی از آن‌ها مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان سمنان ضمن بیان اینکه با همراهی مردم و مشارکت مسئولان سال آینده شاهد بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس در استان سمنان خواهیم بود، ابراز داشت: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز انتظار می‌رود تا اقدامات مرتبط با ثبت پارک موزه را در شمار موزه های کشور به انجام برساند.

سلامی بابیان اینکه ۷۰ درصد از یادمان‌های شهدای گمنام استان با محوریت مردم و خیرین کامل شده است، تصریح کرد: امیدواریم ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز تا سوم خرداد سال ۷۹ به اتمام رسیده و شاهد اراده خدمت خوب به هم استانی ها باشیم.

وی بابیان اینکه المان شهدا و پارک موزه دفاع مقدس گامی ارزشمند در راستای زنده نگه‌داشتن آرمان های انقلاب است، اضافه کرد: رزمندگان دلاور استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس قدم‌های بزرگی برداشتند و دفاع مقدس مظهر بصیرت، ایستادگی و پایداری ملت ایران است لذا این اقدامات تنها بخش کوچکی برای پاسداشت زحمات و رشادت‌های شهدا محسوب می‌شود.

کد خبر 4553032

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه