Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@20:42:45 GMT

رییس FATF: رسیدن قیمت دلار به ۱۴ هزار تومان نتیجه تلاش ما بود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۷۷۹۰

رییس FATF: رسیدن قیمت دلار به ۱۴ هزار تومان نتیجه تلاش ما بود

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در حالی برخی مقامات دولتی بر ضرورت تصویب لوایح الحاق ایران به پالرمو و CFT در مجمع در راستای مقابله با تحریم‌ها تاکید دارند که مقامات ارشد آمریکایی به شدت موافق ایجاد این زیرساخت‌هاتوسط ایران هستند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان به نقل از فارس، برخی مقامات ارشد دولتی تاکید دارند در راستای مقابله با تحریم های آمریکا ضرورت دارد مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصویب لوایح مرتبط با گروه ویژه اقدام مالی FATF یعنی لوایح الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌ یافته فراملی (پالرمو) و کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات توسط برخی مقامات ارشد دولتی در حالی بیان می شود که مقامات ارشد آمریکایی و رئیس FATF صراحتا به عکس این ادعا اعتراف و اذعان می‌کنند. در جلسه استماع کنگره آمریکا در سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریورماه ۱۳۹۷) یعنی همزمان با اوج گیری قیمت دلار در بازار آزاد و وضعیت بلاتکلیف لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT در مجلس شورای اسلامی، مارشال بیلینگزلی دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا که همزمان ریاست FATF هم بر عهده دارد، صراحتا اعلام کرد: تلاش‌های ما همراه با سوء مدیریت و فساد در اقتصاد ایران هم اکنون به نتایجی دست یافته است و من امروز به کنگره یکی از مهمترین شاخص های اقتصادی این روزهای ایران را نشان می دهم و این شاخص، ارزش ریال نسبت به دلار آمریکاست. در طول تاریخ تحریم های ایران ما چنین افتی را در ارزش ریال ندیده ایم. ریال ایران اکنون به اندازه یک صد و چهل هزارم دلار معامله می شود {یک دلار معادل ۱۴۰ هزار ریال است}و دو سوم ارزش خود را از دست داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اف ای تی اف کانال مالی اروپا اروپا برجام ظریف آمریکا اس پی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)

گردشگر روس به انبوه اسکناس های ایرانی که در برابر 3 اسکناس دلار تعویض کرده می خندد.   به گزارش عصر ایران؛ تصویری از یک توریست روس در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که گویای وضعیت غم انگیز سقوط ارزش پول ملی است.   کاربری در توییتر با انتشار این تصویر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراه او است را چنین شرح داد: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات