Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مدیرعامل شرکت مخابرات ادامه داد: با توجه به بازخورد‌های واصله مبنی بر طولانی بودن مدت پرداخت خسارات (بیش از دو ماه)، برخورد سلیقه‌ای با اسناد ارائه شده، فقدان گزارشات آنلاین جهت آگاهی بیمه شده و بیمه گذار از وضعیت خدمات، عدم افزایش پوشش مراکز درمانی متناسب با نیاز شرکت مخابرات ایران و برخی موارد دیگر طی قرارداد پیشین، تمهیدات و تضامین لازم جهت تحقق این موارد در قرارداد جدید از شرکت بیمه منتخب اخذ گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب توسط بیمه گر جدید اظهار داشت: این شرکت علاوه بر تمامی خدمات و تعهداتی که شرکت بیمه‌گر قبلی ارائه می‌کرد، خدمات بیشتری نیز در اختیار همکاران قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اولویت شرکت مخابرات ایران بر حفظ شان و کرامت انسانی تمامی همکاران، بیمه گر جدید تعهد نموده است تا هزینه‌های درمانی تمامی همکاران را ظرف حداکثر ۲۰ روز پرداخت نماید.

وی در ادامه بیان داشت: برخی از خدمات جدیدی که این شرکت ارائه خواهد کرد عبارت از پوشش هزینه‌های اروتز و پروتز، پوشش هزینه‌های PRP و همچنین افزایش سقف پرداختی عینک از یک‌میلیون ریال به دو میلیون ریال و افزایش سقف پرداختی سمعک از ۱۵ میلیون ریال به ۲۰ میلیون ریال می‌باشد.

سید مجید صدری همچنین از افزایش سقف هزینه نگهداری معلولان در منزل و مراکز درمانی از ۳۵ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال توسط این بیمه‌گر خبرداد و افزود: این بیمه گر پوشش هزینه‌های دارو‌های مکمل خارجی و دارو‌های پوستی با تجویز پزشک متخصص و همچنین پوشش هزینه‌های بیمه‌شدگان در سربرگ مراکز درمانی و نسخ آزاد که قبلاً قابل پرداخت نبود را نیز متقبل شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با تأکید بر لزوم دریافت خدمات مناسب و درخور شان و کرامت کارکنان، اعلام کرد: همکاران محترم در صورت مواجهه با عدم انجام تعهدات از سوی بیمه‌گر، مراتب را به نشانی ایمیل Bimehtak@tci.ir اعلام نمایند تا در اسرع وقت موردبررسی و پیگیری قرار گیرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت مخابرات ایران مدیرعامل شرکت مخابرات بیمه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

محمدمهدی ناصحی درباره پوشش اقلام دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: در سال جاری، ۲۲۹۰ دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و تعداد داروهای تحت پوشش بیمه‌پایه برمبنای مصوبه شورای عالی بیمه افزایش یافته است.

وی گفت: داروهایی که تحت پوشش بیمه‌ای قرارگرفته‌اند برای بیماری‌های دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی به خصوص اسکیزوفرنی کاربرد دارند. 

وی با بیان اینکه ۵۹ دارو براساس مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: داروهایی که به سبد پوشش بیمه‌ای اضافه شده‌اند شاید به شکلی دیگر یا در دوز دیگری تحت پوشش بوده‌اند. بنابراین تمام مراکز خصوصی و دولتی عرضه‌کننده دارو، ۷۰ درصد از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: افراد مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج علاوه بر پوشش ۷۰ درصدی بیمه، مشمول پوشش مازاد به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد می‌شوند. گاهی اوقات، پوشش مازاد بیماران مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث