Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، یوسف بیدخوری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی درمحل میراث فرهنگی خراسان رضوی اظهار کرد:به ۴۸۵ زائرسرا و مهمان سرای دولتی تاکید شده که فقط کارکنان دستگاه خودشان را پذیرش کنند و از اقامت افراد غیرکارمند و متفرقه جلوگیری شود و بازرسان نیز در ستاد خدمات سفر مشهد مستقر شده اند و بیش از ۱۰۰ بازرس محورها و مسیرهای گردشگری را بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:تدارک ۴۲۰ هزار نفرشب اقامت برای زائران در ایام نوروز۹۸ دیده شده است و در خراسان رضوی در زمینه اقامت زائران و مسافران هیچ کمبودی نداریم و برای اقامت و اسکان زائران و مسافران تدارک لازم دیده شده است و امسال به نسبت سال گذشته از آمادگی بیشتری برخورداریم و تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم.

رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به  اعیاد و مناسبت های مذهبی در ایام نوروز  پیش بینی می شود  استقبال و ورود زائران به مشهد افزایش یابد و زائران باید توجه کنند که هزینه های اقامت را براساس نرخنامه های مصوب میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت کنند.

وی گفت:  ۴۵ اقامتگاه  بوم گردی در شهرستان های خراسان رضوی تاکنون به بهره برداری رسیده است که با این اقامتگاه ها زمینه اسکان و اقامت مسافران بیش از پیش فراهم شده است.

بید خوری بیان کرد:امسال تورهای گردشگری از مشهد به مقصد شهرستان های خراسان رضوی برگزارخواهد شد و مسافران این امکان را خواهند داشت که در قالب تورها از مشهد به شهرستان ها بروند.

کد خبر 4553118

منبع: مهر

کلیدواژه: بوم گردی مشهد میراث فرهنگی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است