Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خوش آیند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: هشتمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش و... در سال ۱۳۹۷ روز جمعه دهم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توزیع کارت ورود به جلسه  از  دوشنبه، ۶ اسفند آغاز و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه، ۷ اسفند ماه ادامه دارد.

خوش آیند ادامه داد: یک هزار و ۸۱۵ نفر در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی سال ۱۳۹۷ در ۸۱ استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۲۵۶ نفر مرد و ۵۵۹ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار کرد: ۳۸۳ نفر در در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و تفاهم نامه‌ها شرکت کرده اند که از این تعداد ۳۶۴ نفر مرد و ۱۹ زن می‌باشند. این متقاضیان در ۱۷ استاندارد آموزشی که در مورخ دهم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: مرحله کتبی هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۷ در حوزه صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) در ۱۷ استاندارد آموزشی و همچنین هشتمین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دو بخش دولتی و خصوصی در سال جاری در ۸۱ استاندارد آموزشی به طور همزمان روز جمعه، دهم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خوش آیند در خصوص مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از ششم تا هفتم اسفند ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان : همچنین متقاضیان شرکت در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۷ (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از ششم تا هفتم اسفند ماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

خوش آیند افزود: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل سکونت خود تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت در ۱۰ اسفند ماه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون EPT اعلام شد

نتایج آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، داوطلبان آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

کد خبر 751316

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان