Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:27:22 GMT

کار گروهی اولویت هیات نمایندگان اتاق فارس/ رای به لیست

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۸۳۴۳

کار گروهی اولویت هیات نمایندگان اتاق فارس/ رای به لیست

به گزارش خبرنگار مهر، جمال رازقی ظهر سه شنبه در جمع فعالین اقتصادی استان فارس تاکید کرد: نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس نزدیک است و بازهم مثل گذشته کار گروهی، جوانگرایی و توسعه استان فارس باید مدنظر همگان باشد.

وی ادامه داد: اعضای هیات نمایندگان دوره نهم  باید فعال اقتصادی به ویژه در امر تولید و صادرات، دارای صداقت و امانتداری و شجاعت در بیان مشکلات و ارایه راه حل و اعتقاد به آینده پژوهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی فارس یادآور شد: اعضای هیات نمایندگان باید معتقد به کار تشکیلاتی و تیمی باشند، به نحوی که  منافع شخصی خود را در پرتو منافع ملی جستجو نمایند.

رازقی تاکید کرد: حضور جوانان در کنار پیشکسوتان به جهت جانشین پروری لازم و ضروری است، ضمن اینکه حمایت واقعی و هدفمند از استارتاپ ها میبایست از اهداف اصلی و واقعی اتاق باشد.

وی ادامه داد: از آنجا که لازمه فعالیت در تشکل ها کار تیمی و هدفدار و داری استراتژی مشخص است، رای دادن به لیست هایی که دارای این خصوصیات باشند را توصیه می شود.

رئیس اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: اتاق ایران برای دوره چهارساله نهم بایستی دارای استراتژی، برنامه و نهایتا هدف گذاری کمی جهت ارتقای تولید و صادرات کشور باشد.

رازقی افزود: اولویت فعالیت ها و مطالبه گری اتاق‌ها می بایستی در جهت مهمترین نیاز کشور یعنی تولید و صادرات و حمایت از استارتاپ ها قرار گیرد. در این صورت اتاق ایران تبدیل به اتاقی برای همه ایرانیان (و نه تنها برای اعضای هیئت نمایندگان اتاق) خواهد بود.

کد خبر 4553162

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی شیراز جمال رازقی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجتبی حسینی صبح دوشنبه در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، گفت: صادرات، محور اصلی زنجیره‌های ارزش است و از آنجایی که زنجیره‌های ارزش سفال و کشمش تکمیل‌ترین زنجیره‌های همدان هستند لذا توسعه آنها اولویت استان است.

وی افزود: امسال هدف از حضور استان همدان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در کنار معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی بیشتر و بهتر دو زنجیره ارزش مهم سفال و کشمش است.

حسینی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش سفال و کشمش؛ میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و راهکار چگونگی بهبود طراحی، تولید، بسته‌بندی و فروش سفال و کشمش با مقیاس اندازه‌گیری سالانه در استان انجام شده به طوری که به راحتی می‌توان میزان پیشرفت توسعه این زنجیره‌های ارزش را مطابق با آن ارزیابی کرد.

حسینی گفت: در کنار سفال و کشمش، دو زنجیره اصلی و شناخته شده استان؛ مبل و منبت، پوشاک، گیاهان دارویی، سنگ‌های قیمتی و چرم نیز زنجیره‌هایی ارزشی هستند که توسعه آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها به صورت ملی و به همت معاونت اقتصادی وزارت کشور تعریف شده و برای هر زنجیره ارزش برنامه عملیاتی، چشم‌انداز و طرح توسعه تدوین شده است.

کد خبر 6092247

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند