Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: توزیع گوشت در اردبیل از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف انجام می‌شود و مقرر شده از توزیع سیار جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در جلسه تنظیم بازار استان مصوب شد تا از توزیع گوشت در ادارات جلوگیری شده و با اطلاع رسانی قبلی این توزیع از طریق فروشگاه‌های معتبر و زنجیره‌ای صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: کار حمل گوشت گرم و منجمد به استان شروع شده و قرار است به قیمت ۲۹ هزار تومان گوشت منجمد و ۳۸ هزار تومان گوشت گرم در بین مردم توزیع شود.

صادقی علت افزایش قیمت گوشت مرغ را بالا رفتن قیمت نهاده‌ها از جمله سویا و ذرت اعلام کرد و گفت: در حمایت از مرغداری‌ها و حل مشکلات موجود، نهاده‌های مورد نیاز به قیمت دولتی در بین فعالان این صنف توزیع خواهد شد تا کمبود‌ها برطرف شود.

وی در مورد تقویت نظارت‌ها بر عرضه و تقاضا در بازار اظهار داشت: با بکارگیری بازرسان مقیم و از طریق شماره تلفن ۱۲۴ در خدمت مردم هستیم تا پاسخگوی شکایات آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

توزیع گوشت مرغ در فروشگاه های زنجیره ای اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750624

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت