Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی مناقب مدیر عامل و مسئول فنی بیمارستان سیدالشهدای یزد خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ماموگرافی دیجیتال دنیا و ساخت سال ۲۰۱۸ در این مرکز نصب و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه بانوان ۴۰سال به بالا یک بار در سال باید ماموگرافی شوند، افزود: این دستگاه در تشخیص ضایعات خوش خیم و بد خیم بیماری‌های سرطان سینه بالاترین دقت را دارد که حتی ۱۰سال قبل از رشد غدد سرطانی را هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مناقب با بیان اینکه چهارمین دستگاه ماموگرافی در استان یزد است تصریح کرد: غربالگری و بیماریابی با نصب این دستگاه با کیفیت بالا و در حد استاندارد‌های جهانی می‌توان انجام داد.

وی افزود: با راه اندازی و نصب این دستگاه امکان غربالگری بیش تری از بیماران به وجود آمده به گونه‌ای که می‌توانیم روزانه به  ۵۰ تا ۶۰ مراجعه کننده خدمات ارائه کنیم.

مدیر عامل و مسئول فنی بیمارستان سیدالشهدا هزینه این دستگاه را یک میلیارد تومان دانست و گفت: خوشبختانه خیرین در زمینه‌های درمانی همگام شده اند و این دستگاه با کمک یک خیر تهیه شده است.

انتهای پیام/ی

راه اندازی پیشرفته‌ترین دستگاه ماموگرافی در یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت