Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: برای آنکه بلیت بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان در ایام نوروز قرار گیرد تا امروز حدود ۸۶۱ پرواز فوق‌العاده برای شرکت‌های هواپیمایی صادر کرده‌ایم که ۳۹۱ مجوز برای پرواز‌های فوق‌العاده داخلی و ۱۱۲ مجوز برای پرواز‌های فوق‌العاده خارجی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مسیر‌های داخلی هم ۳۵۴ مجوز صادر شده است.

جعفرزاده بیان کرد: مجموع مجوز پرواز‍‌هایی که از ۲۵ اسفند به عنوان پرواز‌های نوروزی آغاز می‌شود بیش از ۱۹ هزار و ۶۸۰ مجوز است که از این تعداد در مسیر بین‌المللی ۵ هزار و ۴۸ مجوز برای شرکت‌های داخلی و خارجی است.

وی افزود: در مسیر‌های داخلی ۱۴ هزار ۶۳۹ مجوز پرواز صادر شده و از مسافران پرواز‌ها درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده تخلف از جمله گران فروشی و یا فروش چارتری به سایت سازمان هواپیمایی برای شکایت مراجعه کنند.

جعفرزاده درباره فروش بلیط چارتری گفت: فروش بلیط چارتری تنها در مسیر‌های گردشگری و مناطق آزاد از جمله کیش و قشم است و در سایر مسیر‌ها پرواز‌ها به صورت برنامه‌ای و فوق العاده است.
انتهای پیام/


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در هوای تهران نفس بکشید

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان