Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور معمول کنفرانس جهانی موبایل مکانی است که بازدیدکنندگان به تماشای فناوری‌های نوین و تا حدودی منحصر‌به‌فرد خواهند نشست، محصولاتی که در نمایشگاه امسال این رسالت را به دوش کشیدند مدل‌های 5G و تلفن هوشمند تاشو هوآوی بودند که در لحظاتی ما را شگفت‌زده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان محصولاتی هستند که هیچ ویژگی جدید و خلاقانه‌ای ندارند اما باز هم می‌توانند نظر ما را به خود جلب کنند. شرکت لنوو در نمایشگاه امسال از تلفن هوشمند جدید خود با نام Tab V7 رونمایی کرد. هرچند که در نام این مدل کلمه Tab دیده می‌شود که همواره در نام تبلت‌ها مورد استفاده قرار گرفته است اما لنوو Tab V7 در رده تلفن‌های هوشمند قرار می‌گیرد.

اولین ویژگی مدل جدید لنوو صفحه نمایش بزرگ آن است، ۶.۹ اینچ نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ موجب شده تا Tab V7 یک محصول عالی برای تماشای ویدئو و انجام بازی‌های موبایلی شناخته شود، البته با توجه به سخت افزار این مدل می‌توانید بازی‌های سطح متوسط را در این مدل داشته باشید. دومین ویژگی گوشی Tab V7 ضخامت بسیار کم آن است. این مدل هرچند از نمایشگر بزرگی استفاده می‌کند، اما بسیار باریک است و وقتی آن را در دست می‌گیرید ابعاد آن شما را دلزده نخواهد کرد. این مدل بسیار سبک است و طراحی ساده، اما زیبایی دارد.

اما علی‌رغم طراحی ظاهری خوب، لنوو مشخصات فنی خیلی خوبی را برای Tab V7 در نظر نگرفته است. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۴۵۰ قدرت خیلی زیادی ندارد و برای کار‌های سنگین مناسب نیست. حتی افرادی که در نمایشگاه MWC موفق به آزمایش Tab V7 شدند اعلام کردند که این مدل در بعضی مواقع آنچنان روان کار نمی‌کند.

به نظر می‌رسد در هنگام کار کردن با گوشی و گشت و گذار میان منو‌های اندروید ۹ به مشکل برخواهید خورد، البته این به آن معنا نیست که این مدل دچار ایراد یا نقصی است، اما با توجه به تلفن‌های پرسرعت و روان فعلی، Tab V7 به آن اندازه چابک نیست. این مورد قیمت نهایی مدل جدید لنوو را پایین آورده، بنابراین Tab V7 مناسب برای کار‌های سنگین و بازی‌های سه‌بعدی نیست و اگر می‌خواهید یک نمایشگر بزرگ با کیفیت برای انجام کارهای معمولی روزانه خود داشته باشید، می‌توانید به سراغ این مدل بروید.

لنوو Tab V7 به حافظه رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت مجهز شده که با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی خواهد کرد. این مدل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد، بنابراین نباید انتظار زیادی از بخش دوربین این مدل داشته باشیم. در قسمت پایین دوربین اصلی، حسگر اثر انگشت فیزیکی جای گرفته است.

اما این مدل در کنار نمایشگر عالی یک ویژگی فوق‌العاده دیگر دارد و آن هم باتری حجیم با ظرفیت ۵۱۸۰ میلی‌آمپر است که به طور قطع زمان طولانی شارژ نگه می‌دارد. به گفته لنوو این مدل ۲۵۰ یورو قیمت دارد، با این قیمت می‌توان یک گوشی میان‌رده با کیفیت که به دوربین چندگانه و سخت افزار بهتر تجهیز شده است، خریداری کرد. اما از طرفی می‌توانید تلفن هوشمند بزرگ لنوو را با نمایشگر با کیفیت و ظرفیت  باتری خوب خریداری کنید، اما انتظار زیادی از سخت افزار آن نداشته باشید. زمان عرضه این محصول ماه آوریل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه MWC 2019 | نوکیا از اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین پنجگانه در جهان رونمایی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

جزئیات کنفرانس لنوو در نمایشگاه MWC 2019

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری لنوو نمایشگاه MWC 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟