Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:58:07 GMT

ساماندهی دست‌فروشان همدان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۸۵۹۶

ساماندهی دست‌فروشان همدان آغاز شد

همدان- حسین مردانی گفت: طرح ساماندهی دست‌فروشان با هدف حفظ حقوق شهروندی و مدیریت شلوغی معابر شهر همدان در روزهای منتهی به پایان سال اجرا خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین مردانی سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اظهار کرد: بر اساس این طرح ساماندهی شهری، تاکنون برای ۳۹۴ نفر از دستفروشان و بساط گستران با احراز هویت، کارت شناسایی صادر و کاورهای متحدالشکل با نشان شهرداری تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  زمان اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شهر همدان از دهم اسفندما با راه اندازی روزبازار پیاده‌راه اکباتان، در محدوده زمانی ۸ صبح تا ۲۰ و در بازار پیاده راه بوعلی از ساعت ۲۰ به بعد شب اجرا  خواهد شد.

مردانی گفت: منافع مغازه داران و واحدهای صنفی و تمرکز دستفروشان در مکانه های مناسب  و ثابت در ساعت های مشخص، برای  هدفمند شدن رونق بازار پیش بینی شده است.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با اشاره بر هدف ساماندهی طرح که حفظ حقوق شهروندان است، گفت: در این طرح معیشت دستفروشان و مغازه داران، آزاد سازی معابر عمومی و سهولت تردد شهروندان اجرایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مردانی حسین همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد