Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیران مشهد گفت: معمولا در ایام پایان سال از 27 اسفند ماه تا چهارم و پنجم فروردین ماه، عمده ظرفیت‌ها به اشغال 90 درصدی می‌رسد و از هفته دوم، کاهش اشغال ظرفیت را شاهد هستیم.

به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی آجیلیان ، در خصوص میزان اشغال هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرهای مشهد در ایام نوروز و نظارت بر ‌آن‌ها اظهار کرد: معمولا در ایام پایان سال از 27 اسفند ماه تا چهارم و پنجم فروردین ماه، عمده ظرفیت‌ها به اشغال 90 درصدی می‌رسد و اگر بخواهیم محاسبه کنیم، به‌طور متوسط طی سالیان گذشته، در پایان سال ظرفیت اشغال واحدهای ما 65 تا75 درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی پیرامون تعداد هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرهای مشهد و سطح‌بندی آن‌ها ادامه داد: ما در مشهد 310 هتل‌آپارتمان داریم، هم‌چنین 350 مهمان‌پذیر دارای مجوز داریم. مهمان‌پذیرها به‌صورت درجه یک تا پنج طبقه‌بندی می‌شوند و هتل‌آپارتمان‌ها هم به‌صورت یک تا سه ستاره طبقه‌بندی می‌شوند.  ظرفیت هرکدام از آن‌ها هم در مجموع 30 هزار سقف در شب است. نائب رئیس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیران مشهد تصریح کرد: طبق روال هر سال، اسفند ماه فصلی است که عمده همکاران ما هم در بخش مهمان‌پذیر و هم هتل‌آپارتمان مشغول بازسازی و نوسازی هستند و در این ایام غیرپیک، خودشان را برای ایام پایانی سال و ایام پیک مسافر آماده می‌کنند؛ به دنبال آن دستگاه نظارتی از جمله اتحادیه، بازرسی اتحادیه، بازرسی اتاق اصناف و سازمان‌های مرتبط با موضوع اقامت، بازدیدها و سرکشی‌های خود به واحدها را به جهت این که بتوانند بهترین خدمات را در پایان سال و ایام پیک سال، به مسافرین و زائرین داشته باشند، شروع کرده‌اند. آجیلیان خاطرنشان کرد: ما در بحث اتحادیه هم به صورت مستقل و هم مشترک با اتاق اصناف و سازمان صنعت بازرسی مشترک داریم، هم‌چنین با اداره اماکن نیز بازدید و بازرسی مشترک داریم و به تبع آن ستادی وجود دارد که زیر نظر استانداری و فرمانداری است و همکاران ما در قسمت بازرسی اتحادیه با بقیه دوستان در آن مکان، تحت عنوان ستاد خدمات سفر، همکاری و تعاملات فی مابین را به جهت بازرسی از واحدها انجام می دهند. افزایش قیمت جدیدی برای شب عید نداریم وی در خصوص افزایش قیمت‌های هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها بیان کرد: یک‌سری افزایش قیمتی طبق روال و در حد 15 درصد وجود داشته که در مهر ماه 97 تقاضا داده شد و این افزایش قیمت معمولا مربوط به ایام مهر ماه به این طرف بوده و برای شب عید افزایش قیمت جدیدی نداریم. نائب رئیس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیران مشهد عنوان کرد: مطلبی که به نظر می‌آید در دستگاه رسانه‌ای باید روی آن به‌ویژه در سطح کشور کار شود، این است که اگر زائرین و مسافرین بتوانند در هفته دوم سال به مشهد سفر کنند، قطعا هم می‌توانند خدمات خوبی را در مشهد دریافت کنند و هم می‌توانند زیارت راحت‌تر و آسان‌تری را داشته باشند؛ با اطلاع‌رسانی خوبی که رسانه می‌تواند انجام دهد، می‌توان این مسأله را محقق کرد. آجیلیان گفت: دوم این که به زائرین و مسافرین گوشزد شود که حتما برای رزرو و اقامت خودشان، سراغ واحدهای رسمی بروند که به تعداد کافی و در تنوع، قیمت‌های مختلف و ارزان وجود دارد و به سمت واحدهای غیررسمی یا راهنماهای غیرمجاز نروند تا با مشکلاتی که ما عمدتا در ایام پیک سال با آن مواجه هستیم و مربوط به واحدهای غیرمجاز است، مواجه نشوند و سفر خوبی را به خاطرات خودشان اضافه کنند. منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هتل آپارتمان هتل آپارتمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری