Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک نفس، گفت: سعی داریم با توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، با عزم و جدیت به منظور تولید آثار دیجیتال با محتوای انقلابی فعالیت کنیم

اسماعیل نیک نفس مدیر مسئول کانون تخصصی سمعی، بصری و تبلیغات جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرگزاری شبستان _ گفت: کانون مصباح در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده است و از جمله کانون های تخصصی جنوب کرمان است که در زمینه تولید محصولات سمعی، بصری و تبلیغات فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک نفس، ابراز داشت: از سال ۱۳۹۳ با راه اندازی مرکز دیجیتال در این کانون زمینه ساخت و تولید محتوا انیمیشن، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک آموزشی فراهم شده است.

 
وی، اضافه کرد: تاکنون قریب ۷ تیزر تبلیغاتی در این کانون برای نهادهای مختلف تولید شده است.
 

مدیر مسئول کانون تخصصی سمعی، بصری و تبلیغات جنوب کرمان، ابراز داشت: با توجه به توانمندی های کانون تخصصی مصباح در تولید آثار دیجیتال، در حال حاضر تفاهم نامه همکاری با معاونت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت منعقد شده است.
نیک نفس، به مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه به منظور ساخت و تولید موشن گرافیک با محتوای آموزش و پیشگیری از بیماری ها منعقد شده است.
وی، ادامه داد: کار تولید تیزر با موضوع های جشنواره قرآنی آیات، کنگره بین المللی امام سجاد علیه السلام، موشن گرافیک سفیران سلامت و سرطان، که ساخت آن به اتمام رسیده است و ۲ موشن گرافیک با موضوع آسم و دیابت در حال ساخت است.

مدیر مسئول کانون تخصصی سمعی و بصری و تبلیغات جنوب کرمان، بیان داشت: این کانون در تابستانی که گذشت به منظور همکاری با جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت که با هدف بستر سازی ارتقای سلامت و توسعه کسب و کار های دیجیتال برگزار شد، موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی دبیرخانه این جشنواره شد.

با اشاره به برنامه های آتی این کانون تخصصی، اظهار کرد: در برنامه های آتی سعی داریم با توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، با عزم و جدیت به منظور تولید آثار دیجیتال با محتوای انقلابی فعالیت کنیم.
نیک نفس، به برخی از اهداف این کانون اشاره کرد و بیان داشت: انجام فعالیت های دینی و انقلابی جهت تحقق آرمانهای بزرگ انقلاب در قالب تولید آثار هنری دیجیتال و نشر این آثار در فضای مجازی از اهداف اصلی این کانون است.

وی، با بیان این که با مشکلاتی مواجه هستیم، ابراز داشت: فعالیت های ما کاملا خود جوش است و یکی از مشکلات عمده ما عدم وجود سخت افزارهای حرفه ای است.

مدیر مسئول کانون تخصصی سمعی و بصری و تبلیغات جنوب کرمان، گفت: در جنوب کرمان افراد مستعد مختلف وجود دارد، که بایستی بعد از  شناسایی، استعدادیابی شوند.

وی، اضافه کرد: گاهی دیده می شود برخی از این افراد خود را دست کم می گیرند، توصیه می کنم با اعتماد به خود بیایند وارد این عرصه شوند تا استعداد هایشان شکوفا شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر شبستان حضرت زهرا س بیانیه گام دوم انقلاب ظریف مجلس خبرگزاری مقام معظم رهبری جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود