Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:59:33 GMT

راه خلخال به پونل بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۹۴۳۸

راه خلخال به پونل بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال امروز در جلسه خدمات سفر خلخال افزود: برای بازگشایی مسیر 60 کیلومتر از مجموع 80 کیلومتری جاده خلخال به پونل در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان نیازمند همکاری مسئولان گیلانی هستیم.

وی بیان کرد: با آغاز بازگشایی مسیر در داخل حوزه گیلان ماشین الات راهداری خلخال برای کمک به منطقه اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال اظهار کرد: همچنین برای ترمیم سطح تخریب شده جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان و نیز ارتقای سطح ایمنی این راه با نصب گاردریل و یا دپوی خاک در محل پرتگاه های جاده با مسئولان تالش در تعامل هستیم.

بابایی با تاکید به افزایش نظارت و بازرسی ها بر اماکن عرضه مواد غذایی و خدمات گردشگری افزود: در هیچ شرایطی افزایش جضور گردشگران در منطقه نباید بهانه ای برای گران کردن خودسرانه قیمت کالاها و خدمات شود.

وی با بیان اینکه 18 اسفند ماه امسال به عنوان روز پاکسازی شهر و روستاهای استان اردبیل انتخاب شده ، گفت: همزمان با سراسر استان پاکسازی و جمع آوری زباله های شهرهای و روستایی شهرستان در این روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

پاکسازی و جمع آوری زباله های شهرها و روستاهای اردبیل


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل