Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس گالری سرزمین هنر گفت: دور جدید نمایشگاه «کادو آرت» با عنوان «کادو آرت ۱/۱» با هدف ترویج فرهنگ هدیه آثار هنری، از ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.

بیژن کشانی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: پیش از این، نمایشگاه «کادو آرت» را برای ترویج فرهنگ آثار هنری هدیه دادن، برگزار کردیم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: دور دوم این نمایشگاه با عنوان «کادو آرت ۱/۱» از ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد که باجابجایی آثار یکسری از هنرمندان همراه خواهد بود.

رئیس گالری سرزمین هنر بیان کرد: برخی از افراد که آثارشان در این نمایشگاه عرضه شده در دوره جدید نمایشگاه «کادو آرت» حضور نخواهد داشت و بجای آن‌ها آثاری از دیگر هنرمندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمالا نمایشگاه «کادو آرت ۱/۱» با حضور حدود ۶۰ هنرمند برپا شود، درباره انتخاب هنرمندان برای ارائه آثارشان گفت: کسانی که در نمایشگاه بیشترین فروش را داشته‌اند، کسانی‌که آثار هنری‌شان را با قیمت مناسب ارائه کرده‌اند، در تبلیغات فعال بودند، به نمایشگاه آمده‌اند و همکاری بیشتری در نمایشگاه «کادو آرت» داشتند در دوره بعدی هم حضور خواهند داشت. ما با ایجاد یکسری تغییرات آثاری از هنرمندان جدید عرضه می‌کنیم تا سطح آثار و نمایشگاه ارتقا پیدا کند.

کشانی درباره میانگین فروش آثار هنری در نمایشگاه «کادو آرت» تصریح کرد: با اینکه قیمت آثار از ۱۰۰ هزار تومان به بالا بوده، بیشترین آثاری که در این دوره فروخته شده از ۷۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید آثار هنری و هدیه به دیگران، از ۱۷ اسفند ماه به گالری سرزمین هنر به نشانی اوین، ابتدای سربالایی کچویی، کوچه صفا، پلاک ۴، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گالری آثار هنری هدیه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در جلسه شورای هنر که امروز به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به برگزاری شصتمین دوسالانه ونیز، گفت: از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم؛ اتفاقی که در دوسالانه هنرهای تجسمی ونیز رخ داد، ارزشمند بود چراکه بعد از سال‌ها به فرزندان هنرمند انقلاب مثل مجموعه حوزه هنری اعتماد شد که این رویکرد برآمده از تفکری است که در دولت سیزدهم وجود دارد.

وی افزود: دوسالانه هنر ونیز یکی از معتبرترین رویدادهای هنری دنیاست. اینکه در چنین رویدادی آنچه در پاویون جمهوری اسلامی عرضه می‌شود، تبیین و ارائه هنرمندانه از مظلومیت کودکان غزه باشد، اتفاقی ارزشمند محسوب می‌شود و این اولین نکته ارزشمند است.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: تهیه آثار هنری توسط هنرمندان انقلابی ارزش دوم بود. این آثار دی ماه سال قبل در جریان رویدادی در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خلق شده و نتیجه همکاری هنرمندان بود که این، ارزش سوم محسوب می‌شود.

دادمان با بیان اینکه انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران قابل اعتنا بود، افزود: نکته دیگر همبستگی شکل گرفته میان هشت هزار تن از هنرمندان تجسمی بود که به اتفاق، نامه‌ای را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند تا رژیم صهیونسیتی را تحریم کند؛ اما دبیرخانه این نامه را نپذیرفت.

رئیس حوزه هنری تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی در اقدامی پیش‌دستانه پاویون خود را (احتمالا به دلیل واکنش‌های احتمالی هنرمندان) بسته بود که اتفاقی ارزشمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت