Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریک اینستاگرامی ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار به یکی از سران فتنه واکنش تند مردم را به همراه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که فتنه ۸۸ و حامیان آن،  موجب خسارات فراوان به مردم، نظام اسلامی، انقلاب شدند و کشور را به تعبیر رهبری تا مرز پرتگاه پیش بردند و به نوعی فتنه خط قرمز نظام محسوب می‌شود، ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرمانداری شهریار در پست اینستاگرامی صفحه خود روز مهندس را به یکی از سران فتنه که در برپایی فتنه و آشوب نقش اصلی را داشت تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عمل وی موجب اعتراض و به راه افتادن جریان اعتراضی مردم و چهره های انقلابی شده به طوریکه وی فورأ پست مذکور را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده و حتی تصویر پروفایل و چند پست دیگر را نیز از صفحه شخصی خود در ایسنتاگرام حذف کرد.

با درج پست مذکور در حمایت و تبریک به یکی از سران فتنه توسط وی، بلافاصله شخصیتها و چهره‌های سیاسی و انقلابی با عناوین تندی به وی اعتراض کردند به طوریکه امام جمعه اندیشه وی را لایق معاونت ندانسته و خواستار عزل فوری وی از سمت معاونت سیاسی فرمانداری شهریار شد.

این درحالیست که پیامهای مردمی نیز بیانگر اعتراض گسترده مردم و متدینین بوده و خواستار برخورد جدی استاندار تهران و فرماندار شهریار با وی هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!